Diskuze

Úřad schválil zákaz odbočení u Havířova, auta více zatíží velký rondel

Krajský úřad schválil návrh Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) na změny systému dopravy na velmi frekventované křižovatce před velkým kruhovým objezdem v Havířově.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Senove tes se :-)

Mnohonasobne se ti zvysi prujezdnost. Neb proc bych jezdil pres zacpany rondl , kdyz muzu pres senov.

1 0
možnosti
JS

Vsak takhle to je uz od stavby rudne. Nebo co myslis presneji?

0 0
možnosti
PS

Smál jsem se, když na havířovský rondel namontovali semafory, protože to byla asi první světla na rondelu v republice. ;-D Ale musel jsem uznat, že pomohla. Teď budou muset postavit most přes rondel. ;-D

4 0
možnosti
FS

Jezdím tudy denně a celkém rozumím jak zákazu odbočení (skončí smrťáky), tak i pohledu na to, že to zkomplikuje provoz na velkém rondelu. Měl bych pro ŘSD a magistrát nápad.

1. Zakažte svodidly to odbočení z Ovy na Šumbark a tedy i ze Šumbarku doleva na Havířov

2. Využijte bývalého místa, kde se kdysi při automobilových závodech otáčela auta a kde dneska stojí zelináři, k vybudování mimoúrovňového nájezdu s odbočením na Šumbark

3. Pro ulevení provozu na rondelu využijte zelený pás uprostřed pro příme podjetí rondelu ve směru na Tesco/Globus. Stejně to kdysi bylo plánované pro nějakou elektrickou regionální dráhu.

4. Pro ulevení provozu na rondelu vytvořte při příjezdu Havířova tři pruhy a stejně tak udělejte tři pruhy na části rondelu, kde dva pravé pruhy budou pouze pro odbočení do centra Havířova. Ucpává se to, protože levý pruh na rondelu před odbočením na centrum nemá kapacitu pro auta nejedoucí do centra a navíc je zde dost řidičů, co na poslední chvíli chtějí z pravého pruhu přejet do levého, protože tu situaci neznají nebo ignorují.

2 1
možnosti
MF

Na to nejsou penize a pokud by byly, najde se X mist, kde by se penize prostavely. Navic tomu mimourovnovemu najezdu brani zeleznicni nasep a most. Neni tam podle mne tolik mista, aby se mohlo z toho krizeni nejak rozumne dostat na hladinu vozovky v urovni podjezdu pod mostem

0 0
možnosti
MF

Denne odbocuji na Sumbark z Rudne desitky, mozna stovky kamionu, protoze je tam prekladiste kontejneru. Ted vsechny ty kamiony navedou na velky rondl, aby ho pricpaly a vypustily kvanta emisi navic popojizdenim.

6 0
možnosti
MF

Tak to je nejhorsi mozne reseni, uplne na houby, protoze to ucpe zbytecne jiz tak vytizeny velky rondl a tisisce aut zbytecne musi najet 2km + 15min ve spicce navic.

Tohle prispeje ke zvyseni znecisteni daleko vice, nez vsemozne ty eko-zakazy.

Uplne by stacilo, aby ve smeru od Ostravy byly provozen sveden do 1 pruhu a druhy pruh by byl pouzit pro najezd aut ze Sumbarku. Tak jak je to bezne v zapadnim svete.

Jezim mistem pres 20 let denne. Jestli jsem za tu dobu v inkriminovanem miste videl 2-3 nehody, tak to je moc. A vzdy si rikam, ze na to jak obtizne je odbocit ze Sumbarku na Rudnou ve smeru do centra, tak je tam minimum nehod.

Proste zatarasit odboceni je nejhloupejsi reseni.

4 0
možnosti
PR