- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
PČR by měla ignorovat lobbing Česmadu a začít tvrdě a plošně kontrolovat technický stav kamionů.
Protože jako není normální, že tu upadne kolo, tu pneumatika či protektor..
Protektor se odlepí, to řidič neovlivní.
Pokud jde o utržené kolo, otázkou je, zda se uvolnily matice a nebo se trhly šrouby. Matice jsou problém řidiče, že nekontroloval dotažení, ale ani to není vždy na jeho triku. A utržené šrouby - to opět záleží na okolnostech.
U kamionu si musíme přiznat, že za den ujede stovky kilometrů a během nich se může teprve chyba projevit i po kontrole před jízdou.
A to je přesně ten důvod, proč při projíždění místem nehody zpomaluji, i když mi za to méně bystrá část populace nadává do čumilů.
Čeho přesně docílíte tím, že někoho nesrazíte 120kou ale 80kou? Kromě toho, že riskujete naráz zezadu?
Za blbost se platí. Ale kdoví - třeba v tom autě měl něco opravdu cennějšího než vlastní život...