- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
DPMO (potažmo Město) má ty nejlukrativnější reklamní plochy - autobusy/tramvaje a citylighty na zastávkách - ať je jejich cena taková, že MHD bude za symbolickou cenu , pak možná lidi budou jezdit MHD. Zdražování parkování... pch... o to víc lidí nebude platit vůbec
Jenže na to, aby z reklam něco měli, musí mít zákazníky. A pokud se trochu díváte, doby, kdy skoro nebyla souprava bez reklamy, jsou pryč (a zvýšit cenu aby "vydělávaly" spíš zákazníky odradí, to není jako s chlastem a cigaretami, kdy sice konzumenti nadávají, ale kupují stále za jakoukoli cenu)...
I tak je olomoucká MHD jednou z nejlevnějších v ČR (pokud počítáme srovnatelná města, ne ta, která za 20 minut přejdu pěšky), jediné, co chybí, je nějaká jízdenka na "přískok" centrum - nádraží či sídliště, tedy na 10, max. 15 minut.
Nevím, proč má zájemce o parkování udávat zónu, mnohdy kličkuje ulicemi až najde místo a pokud není místní, ještě má koukat na názvy ulic, když jednoznačným parametrem je RZ vozidla.
A příjmy z parkování? Pokud bude kontrola tak laxní jako doposud (a to budou potřebovat tablet, dnes stačí kouknout při pochůzce na čelní sklo), bude platební morálka při vyšší ceně ještě nižší.