- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Znal jsem ho, byl to kamarád, dost často jezdil na kole. A vím moc dobře, že vždycky byl dobře osvětlený a používal i reflexní prvky. A jel jsem kolem tak pět minut po nehodě a kolo bylo 5 metrů od cesty v poli a přední světlo jasně svítilo. Zadní bylo asi po nárazu rozbité. Co dělal řidič, nevím, každopádně za světla jsem tam na cestě neviděl žádnou brzdnou dráhu. A to je divné. Ale spekulovat nemá cenu, uvidí se, až jak dopadne soud. A s tou cyklostezkou souhlasím, na takové celkem frekventované silnici měla být už dávno.
část odpovědnosti nesou i zastupitelé, už dávno tam měla být cyklostezka...já tam mám strach jezdit na kole i za světla.
Nepise se jak rychle to auto jelo. Ta rychlost byla zrejme rozhodujici a ctyriadvacilety ridic nestacil reagovat.
Osvětlené/neosvětlené kolo se bez kamery či svědků dokazuje dost těžko, zvlášť po nárazu. Někteří cyklisté si také myslí, že jim stačí jen jedno světlo. Starým lidem většinou to přední, mladším zase to zadní..
A odrazky jsou taky problem, uz jsem malem nevidel jednoho cyklistu, kterej nemel v kolach odrazky, takze z boku skoro nebyl videt kdyz projizdel krizovatku
Tam je ta silnice špatná v tom, že hned za bílou okrajovou čárou je hluboký sráz, cyklista nemá moc prostoru kam uhnout.
Jeli stejným směrem, neměl důvod uhýbat.