- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nic není zdarma :) nikdy a nikde .... telefon náležitě zdraží a pak je služba "zdarma" ... no a ovečky budou kupovat a ještě se těšit, jaký servis to vlastně mají
Tak verim, ze přehrát sw zvládnou, ale rozlepit a vymenit treba konektor a to nemuzou vedet, ze tam prijdou 4 lidi najednou! Opravama se živim a zrovna lepené samsungy neni pro technika šlágr sezony! Britex nyni opravuje cca 3 nedele a jen tak tak to stihne poslat!
Britex uvadet jako priklad.mozna jako spatny priklad...to potom ano.
Stejně se nic nerozbije, tak co. Proč to nenabízet zdarma.
To je SLUŽBA. Jestli to bude takhle fungovat, je to opravdu něco, co zákazník za ty prachy ocení.
nevim, když Samsung v ČR opravuje Britex...
No však si tu službu "zdarma" taky majitelé S7 náležitě předplatí hned při nákupu ....;-)
Kde jinde se dá podobná služba zakoupit?
Zpočátku bude zdarma i v případě, že se bude jednat o poškození způsobené zákazníkem. V tom případě ale bude oprava zpoplatněna.
Asi bych měl jít spát neboť špatně čtu
Příklad: Rozbijete si displej telefonu (shodíte z balkonu), Samsung přijede, půjčí nový (pravděpodobně s nějakými právními papíry), odveze rozbitý, opravý rozbitý, přiveze opravený, odveze půjčený. Vy zaplatíte opravu displeje, ne dopravu a zápůjčku.
Na tom snad nemá být co k opravování, a kdo si toto koupí, ten to snad chová jako oko v hlavě ... ne ?
Nemá být co k opravování? Jakože konečně vynalezli absolutně bezporuchovou elektroniku?