Povedená kreslená reklama na Lumii 920 od Nokie naráží na potupné čekání ve frontách na konkurenční iPhone 5 a především pak na jeho nudné barvy.
Od počátku vyčuhující zájemce o iPhone 5 se u pultu zeptá na nějakou zajímavou barevnou variantu novinky. Vzbudí tím pohoršení a zděšení všech okolo. iPhone je totiž podle této reklamy stejně nudný jako šedivé město, kde se odehrává.
Jenže venku se začínají objevovat barevní lidé a město ožívá. Hádat nemusíte, za všechno mohou barevné Lumie od Nokie.
Reklama je vtipná a zajímavě udělaná. Má to ale malý háček. Nokia sice ukázala dvě nové Lumie s Windows Phone 8 o dva týdny dříve než Apple svůj iPhone 5, jenže ten se týden po premiéře začal prodávat. Naopak Lumie 920 a 820 se začnou prodávat až od listopadu. Alespoň tak zní prozatímní plán výrobce.
Druhá reklama už tak nápaditá není, pro nás je však zajímavá kulisami. Sony v ní představuje nový model Xperia T, který v nejnovější bondovce Skyfall používá samotný James Bond.
Děj reklamy se odehrává v Praze na Vltavě, v tunelu pro pěší pod vrchem Vítkov, na Budějovické a na střechách domů. Hrdina někam spěchá, nejdřív na lodi, pak autem a na konec po vlastních. Ale nakonec všechno dobře dopadne, do smyšlené prodejny mobilů, která je situována do Zlatnické ulice číslo 12, dorazí včas a dostane svůj vytoužený Sony Xperia T.