Diskuze

Nestaraj se, nekupujte to. Kraus reklamoval iPhone, pak změnil značku

V Americe vymění v záruce kus za kus, ale v Česku jsem to ani nečekal, popsal známý český bavič Jan Kraus peripetie při reklamaci iPhonu 5. Ale to byl jen start několikahodinové cesty, na níž nestačil žasnout nad požadavky českých servisů. Telefon nakonec vyměnil za jinou značku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Asi tu se mnou nebude nikdo souhlasit, ale zadny servis nema povinnost vam zdarma zapujcit nahradni telefon. Kdyz jdete reklamovat napr. pracku taky vam nepujci mezitim novou...ani v zakone toto neni, ze musi servis zdarma pujcit telefon. A pokud to delaji a zakaznik to chce zdarma, musi pocitat s tim, ze dostane nejaky "obycejny"..a nerikejte mi, ze je pro vas zivotne dulezity byt neustale online..Pred lety se nam ani nezdalo o tom, ze by slo s telefony delat neco jineho nez volat a psat sms a taky jsme to prezili..Tak proc to v pripade reklamace hold ten mesic nevydrzet?

0 0
možnosti

Heh, omlouvám se, ale pan Kraus určitě nemá do kapsy hluboko. Být na jeho místě, skočím do shopu, koupím si nový iphone, stáhnu si data ze starýho, nechám jej opravit a pak jej střelím, nebo dám synovi. Hotovo během chvilky a není třeba plnit internet těmito žvásty.

Ostatně i v Murphyho zákonech se říká - "Může-li se něco pokazit, pokazí se to". A to i platí pro übertelefon iPhone.

0 1
možnosti

Bez urážky, ale to co píšete je názor ovce...

0 0
možnosti

My jsme měli na opravě v Českém Servisu notebook. Byl tam problém s klávesnicí. Zjistili, že momentálně nemají náhradní díl skladem a nabídli mi, že mě zavolají, až ho budou mít. Notebook jsem si mezitím ponechal a pracoval na něm (s externí klávesnicí).

Za dva dny mi zatelefonovali, že je náhradní díl u nich a mohu si notebook přinést k opravě. Druhý den jsem měl NTB opravený.

Mně osobně tento postup úplně vyhovoval a s Českým Servisem jsem byl spokojen. Sice bych mohl remcat, že to nemají na skladě a trvalo to několik dnů. Kdo by ale zaplatil ty zvýšené náklady? Museli by přeci zvýšit zásoby náhradních dílů a to stojí určitě nemalý peníz.

0 0
možnosti

Byla jsem s HP tiskárnou v (nejmenovaném) servise v Brně, oprava 1-2 týdny mi přišla dlouhá. V Českém servise trvala oprava dva dny. Tak by to mohlo funfovat všude.

2 0
možnosti

Opravdu nevím jestli jsme národ ovcí... vím ale přesně jak to VIP osobnostmi v této zemi chodí. Dělám u servisní organizace konkurenční značky telefonů a mám s těmito lidmi bohaté zkušenosti. Když potom čtu plky o tom, že si pan Kraus myslel, že mu v rámci reklamace telefon vymění na počkání, tak se už ani nemůžu smát. Samozřejmě, že moc dobře ví, že obchodník má na reklamaci 30 dnů. Proto mu není vůbec líno odvézt si zařízení přímo do autorizovaného servisu, kde se samozřejmě snaží využít své "popularity a mediálního vlivu" k formě protekce. Ve své božské naivitě si myslí, že v servise na něj čeká nový mobil, který mu dají hned do ruky a on velká hvězda nebude muset používat opravované zařízení, navíc když stálo 20 tisíc. Ale chyba lávky - servis tuto možnost nemá. Jde o VIP a tak se pracovníci servisu snaží vyhovět alespoň nějak jinak, aby náhodou nebyl průšvih u výrobce. Někdy ale není nic dost dobré.

:-(Následek je obvykle stejný - najde se způsob jak se pomstít a naučit tak holotu jak se s hvězdou jedná. Obvykle není problém si všechno pěkně přibarvit, použít pár polopravd a zainteresovaným to pěkně osladit.

Bylo by pěkné, kdyby reklamace fungovali, jak si pan Kraus přeje, problém je však u výrobců a ne u servisů.

7 1
možnosti

Jsme asi opravdu národ ovcí. Když tak pročítám příspěvky níže, je mi smutno. Pana Krause moc nemusím, ale místo toho, abychom byli rádi, že někdo se schopností ovlivnit veřejné mínění pranýřuje zlozvyky při reklamacích,  zanadáváme si, že se cítí jako nadčlověk. Obávám se, že s tímto přístupem budeme nadále nakupovat předražené a navíc nekvalitní potraviny, platit neúměrně vysoké bankovní poplatky  atd. Fakt umíme jen remcat u piva a v diskuzích na netu? Pokud budeme chtít kvalitu výrobků a služeb jako mají v USA, nebo v Německu, budeme muset být náročnější zákazníci.

2 2
možnosti

M77i37l92o15š 88B52é11m

14. 6. 2013 12:17

By mě zajímalo, jakou rychlostí mu vyreklamujou tu jinou značku. ;-D

6 0
možnosti

Tento článek má navodit atmosféru, že pán Kraus je obhájce běžného spotřebitele. Skutečnost je ovšem taková, že "VIP osoba" (celebrita nebo li nějaký nad-člověk) je pohoršena, že se k němu tak servis nechová a bere ho jako běžného zákazníka. Osobně mě takový přístup štve. Část politiků, sportovců, zpěváků/herců nebo podnikatelů (v rámci firmy managementu) se stylizuje do jakéhosi nad-člověka, odtrženého od reality. Vše završené reakcí ve stylu: "Buď bude po mém, nebo vám to nandám v televizi."

Pro mě je zarážející několik faktů: 1) proč jako koncový zákazník si mám připlácet nebo prodlužovat servis tím, že si telefon budu sám vozit do autorizovaného servisu? Reklamaci mám řešit tam, kde jsem si telefon koupil. Z jakého důvodu nebyla reklamace řešena u prodejce? 2) S bodem jedna spojené - Český servis je předpokládám (dle jejich stránek) autorizovaný servis, mimo jiné, pro produkty Apple. Servis p. Krausovi telefon neprodal, ale pouze řeší jeho reklamaci. Tudíž postupuje dle obchodních podmínek výrobce a dle platné legislativy (zákonů). Máme li se nad něčím rozčilovat, tak je to primárně nad nedokonalým právním rámcem či neochotou řešení servisu u prodejce. 3) možná se mýlím, ale jestli servis nabídl p. Krausovi starší model, třeba 4S, tak by mě zajímalo, které nezbytně nutné aplikace mu nefungují, neboť jak model 5, tak 4S mají stejný iOS6. Z mého pohledu, toto byl velmi vstřícný krok servisu a fakt nechápu, co je za problém 3-5 dní fungovat na zapůjčeném telefonu? Asi by to bylo pod úroveň pana Krause někomu ukazovat starší verzi Iphonu:-(

Nejsem zaměstnanec Českého servisu, ani jeho obhájce. V rámci mé firmy (kde jsem zaměstnán) řešíme s Českým servisem záruční i pozáruční opravy tiskáren HP. Těch servisních případů už bylo několik stovek. Musím konstatovat, že za těch několik let nenastal jediný případ, kdy bych byl nespokojen. Ba naopak.

7 0
možnosti

P35e55t40r 74T82y47č63k51a

14. 6. 2013 11:56

Ten prodejce to musí zaslat do servisu. A to prostě prodlužuje dobu vyřízení reklamace. Pokud si do servisu dojdeš sám tak prostě tu dobu vyřízení reklamace zkrátíš. U nás Apple nemá žádnou prodejnu kde by to mohli vyměnit na počkání. Ostatně ji nemá ani ve všech městech v USA.

2 0
možnosti

P31a80v33e83l 43F82a77r23a

14. 6. 2013 10:22

Pro dědky typu Kraus jsou určeny mobily pro seniory! ;-)

2 2
možnosti

To je ale tydýt, je fakt, že někdy reklamovat telefon je na mrtvici, ale vyčuranost některých reklamujících je taky do nebe volající a že chtěli zálohu za pučený telefon je normální, starej telefon se nedá prodat za plnou cenu. Jen nechápu, proč mu to nevyměnili na počkání, je to otázka když hodně tak jedné hodiny.

1 1
možnosti