- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
proč drží v ruce apple produkt? ten chyby přeci nedělá...
Telefon sám určitě nic nestahoval. Stahovala to nějaká aplikace ... ještě že to byl bezpečný Android.
Android a iPhone? To mi nějak nepasuje.
Chápu, že si toho operátor "nevšiml". Mají statisíce účtů měsíčně na rozsílání. Každopádně ihned po tom, co pán zavolal na linku měli celý jejich "proces" vymáhání stopnout. Stačilo by, aby se jeden z těch frajerů na centrále zvednul ze židle a jednou za čas taky něco udělal. Být pánem tak samozřejmě si nechám telefon hned prověřit v servisu a posléze to řešil s operátorem. Ne jen "se divit".
u ty zensky se nemuzu dopocitat 792 x 20.49 = cca 16230 a ne 27000
Vyšlo mi to taky tak ale asi v tom bude nějaké penále za přečerpání účtu.
Za hloupost se platí. Každý operátor v Čechách nabízí limit na vyúčtování. Zákazník ručí jen do výše tohoto limitu. Má to tu nevýhodu, že jakmile zákazník dosáhne na limit, nezavolá si. Výhodou je, že nebude platit desítky či stovky tisíc, ať udělá jakoukoliv hloupost.
Co vím, operátoři v UK tento limit nenabízí, takže tam to může být o něčem jiném (ale 100 % jistý si tím nejsem).
Mam zkusenost jednoho ceskeho operatora, u ktereho jsem pracoval a stim pripadem jsem se setkal. Pax X dostal jednoho dne ucet na 220.000 Kc za to, ze se pripojil v zahranici k netu. Fraud oddeleni nebylo vubec divne, ze se mu ucet vysplhal tak vysoko a nechali to byt. Pan se s operatorem nejaky cas dohodoval a po opakovanym zamitani reklamaci se snazil dohodnout na splatkach, coz mu operator zamitnul, poslal 25.000 (vsechno co mel) a snazil se znovu domluvit na splatkach, coz mu bylo zase zamitnuto a byl mu poslal dopis, ze to bude predano exekucnimu vyhamani.
Čím to je že Vám nevěřím.
Tyhle firmy se vždy snaží dohodnout. Velice dobře vědí že exekuce je pro ně nevýhodná a pokud dlužník uzná svůj dluh a bude ho splácet, dostanou z něj všechno. Exekuce je mnohem rizikovější.
Další věcí je, že při podobných hloupostech lze s operátorem dohodnout odpuštění části dluhu. PR je pro tyto firmy důležitější než nějakých 200 k
"Stejných operací proběhlo 792. Výpis z účtu čítal přes 500 stran formátu A4."
Ehm to tisknou 1,5 řádku na jednu stranu A4?
A proto mám předplacenou kartu a ne paušál. Tam se nic takového nemůže přihodit.
Ale zase urcite nerpovolate 3-4 hodiny mesicne do vsech siti za 120 kc jako ja :)
pdoobna vec se stala memu bratrovi. Telefon zacal odesilat SMS na jedno cislo kazdych asi 5 sekund asi 2 dny :) byl to stary telefon bez OS coz nam bylo divne. Na nejakem androidu bych klidne cekal nejakou zakernosu applikaci (vir) samozrejme i na jinem OS, ale na telefonu s firmwarem. No slo o par stovek takze jsme to neresili. Me osobne se zase stalo ze mi operator zmenil uctovani dat v roamingu a misto 30 kc za 2 MB bylo 30 korun za kazdy zapocaty datovy tok...a ja posilal SMS jako divy pres data a za dve hodiny mi jen prisla SMS o 50..75..100 procent flexilimitu (1000 kc) a sim mi blokly. Mimochodem na vsech SIM mam nastavene limity pro bloknuti presne proti temhle vecem. Takze nejaky bekolika tisicovy ucet by mi teoreticky nemela hrozit.
Nejak se mi nezda, ze mluvite pravdu. Pokud by odesilal SMS co 5 sekund cele dva dny, tak pri cene 1 Kc za SMS by celkova cena cinila 34 560 Kc. Coz neni par stovek.
Stejne tak by neslo o par stovek, poud byste mel treba nejaky firemni tarif, kde SMS toji 0.1 Kc - porad by to bylo pres 3000 Kc.
Ovsem, je taky mozne, ze Vas (ci Vaseho bratra) mesicni prijem je treba 10 milionu, pak bych chapal, ze 34 000 jsou pro Vas drobne, ale to je vysoce nepravdepodobne.
jé, to samý se stalo bratrovi... sice chtěli desetkrát míň, ale stejně... ve finále uznali chybu mobilu a dluh odpustili...
hele, už mám mínus Opravdu, zase se nějaký inteligent vyjadřuje