- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na telekomunikační trh by mohla vstoupit nová obchodní značka Tasciane, která by mohla působit v širokém segmentu. Přeci jen jsou známé obchodní značky na smart TV, chladničkách nebo dokonce na vozidlech. Právě Tasciane je dobré jméno vystihující šipku, vlaštovku, směr pro komunikaci tedy telekomunikace, kurýrní služby. Ve střední Evropě by jistě mohlo jít o silnou obchodní společnost.
Jestli to bude jak v poslední době Nokia, tedy podprůměrná výbava za cenu střední třídy, tak sbohem.
Tak treba znacka "Ja telefonuji" se celkem chytla :))
Značka mi byla vždycky u všeho ukradená. Věci kupuju spíš podle toho, jestli jsou funkční a kvalitně vyrobené, takže proč ne. Když to bude mít slušné parametry, dílenské zpracování, optimalizaci, cenu a nebude to plné balastu a šmírovacích aplikací, tak je mi úplně jedno, jaké je na tom logo. Nejsem fetišista a ani mantinel na hokejovém stadionu, abych musel být ověšený logama firem.