- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jj, dneska je nutnost si vyjet negativní recenze a přečíst si je, protože jsou čím dál častěji skutečně jen demonstrací hlouposti jejich autora. Ale pořád je to u nás celkem snesitelné, co dokáží Rusáci třeba na Aliexpressu, to je úplně jiná úroveň hlouposti ještě umocněná arogancí.
Inu jak platí odedávna, lidská blbost je nekonečná.
On za moc nestojí ani ten ClubHouse na iOsu
Zhrzena mstici se skupinka onlinovych zavislaku, nemohouci rozsirit pole sve pusobnosti o mluvene slovo. Krasna vizitka.
Krásně to demonstruje dnešní dobu. Koupím boty, ale nelíbí se mi jejich barva. V lepším případě za to můžou boty, v horším dokonce výrobce. Že jsem si sám vybral špatnou barvu mě ani nenapadne.
Plno recenzí na Heuréka vypadá tak, že recenze obchodu zní například : krásné boty, příjemný materiál, moc mi to chutná, atd. A naopak recenze výrobku, kde mne zajímá funkčnost a podobně, zní třeba : obchod dodal něco jiného, už 14 čekám na zboží a tak.