Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Operátoři budou s policií blokovat ukradené mobily

Operátoři se shodli na jednotném registru ukradených mobilních telefonů. Po nahlášení odcizeného mobilu se jeho identifikační údaje zanesou do databáze, která přístroj zablokuje pro další použití. Existují ale i způsoby, jak nové opatření obejít.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AB

Apophis

31. 3. 2007 13:29
Slevu?

No  pokud by jste dostali pri kradezi founu slevu na druhy, tak to ma smysl. Ale takto foun je pryc a proc jeste litat po cajtech a dokazovat, ze jste neco vlastnili.Rv

0 0
možnosti
RK

Rada.K

13. 5. 2007 14:31
Re: Slevu?

A to já zase rád udělám. Za dobrý pocit z toho, že přestane čórkaři fungovat to stojí.

0 0
možnosti

Wracker

6. 3. 2007 12:41
a co vývoz ?

Pokud budou telefony blokovane pouze v CR tak je tu prece moznost, ze je nekdo vyveze treba na Slovensko a tam prodava i s jejich puvodimi IMEI a blokace cehokoliv je na nic.

Kradezim se nezabrani imho zadnou cestou jako se dodneska kradou luxusni auta, ktere maji i GPS integrovnou..vzdyycky se cesta najde... nastesti patrim asi k par stastnym, kteri o mobil nikdy neprisli kradezi

0 0
možnosti
RK

Rada.K

13. 5. 2007 14:35
Re: a co vývoz ?

To je sice pravda, ale už je to komplikace. Většinu telefonů podle mě ukradnou někde na diskotéce nebo v MHD a hned je jsou střelit do zastavárny. Cesta na Slovensko třeba z Prahy se jim už nemusí vyplatit.

0 0
možnosti

Madovy

18. 2. 2007 15:47
lala

Hmmm lokalizace bude asi nejspíš blbá věc protože dejme tomu že daný člověk cestuje pak nájdou akurat tak nejakou dálnici na kterej jel a paprat se s tým nebude, kto to byl kvôli nejakemu blbemu 1 000 mobilu blbost

0 0
možnosti

GSM

25. 2. 2007 20:28
Re: lala

Kamo.. co se tyce lokalizace, tak ta funguje uz peknych par let. na 10 metru (radsi jsem povedel vice) te najdou. Staci, zapnout telefon, zavolat, nebo se hybat. Nove telefony maj funkci, ze kdyz da nekdo do tvyho telefonu cizi SIM kartu, telefon odesle na zvolena cisla sms (klidne i email), ze telefon byl odcizen. Ma to mnoho vyhod. Mezi nama.. kdyz telefon odesle spravy, ze byl odcizen, operator vi, kde ten telefon odeslal zpravy. Takze jestli bydlis na venkove a zapnes telefon doma... :))

Telefony jsou nadherne vecicky, ale taky pomocnik dabla. Lidi nemaj respekt z Velkyho Bratra, protoze si nedovedou predstavit, co dovede. Ale stacilo.

0 0
možnosti

Danny

3. 2. 2007 22:30
Nesouhlasím

Lepší by bylo, kdyby byla běžná praxe přinesu na PČR doklady;ten mobil zaměřej, majitele chytnou(ať je odvede do bazaru....); ten mobil dostanu z5 s nějakym finančním vyrováním(pro mě). "kontroly v civilu do takových obchodů" - málo účinné. 

0 0
možnosti

Aljosha

31. 3. 2007 10:37
Re: Nesouhlasím

Bohužel to prakticky nelze, protože by se musely dost brutálně navýšit stavy u policie i u mobilních operátorů. A to nikdo nezaplatí... :-/

0 0
možnosti

Petr M.

30. 1. 2007 10:07
Blokace je správná, ale každý to nenahlásí...

Když někomu ukradnou mobil, jako se stalo už dvakrát i mne osobně, tak jsem na policii ani nešel. Ale nyní bych na policii šel, ať dotyčný zloděj má alespoň nejáké problémy. Lidi, co umí IMEI změnit? Posílal bych kontroly v civilu do takových obchodů a pod těžkou pokutou trestal!

0 0
možnosti

jj

29. 1. 2007 23:30
dotaz

Může mi někdo říci co mám dělat když mě někdo volá na mobil, vyptává se na podrobnosti  u mých dětí které telefon zvednou, ale v okamžiku dotazu kdo volá zavěsí.Při volání zpět je v telefonu info,že číslo je neznámé?Co stím?

0 0
možnosti

RomanL

30. 1. 2007 8:01
Re: dotaz

Zavolat operátorovi.

0 0
možnosti

Luka Fuka

29. 1. 2007 23:26
IMEI a zivnostnik

Tak nevim, asi bych ty zivnostniky taky nechal zavrit. Prinejmensim pomahaji nebo budou pomahat zlodejickum mobilu a podnym. Normalni clovek nema duvod si IMEI meni.. 

0 0
možnosti
TS

Destroyer7

30. 1. 2007 5:46
Re: IMEI a zivnostnik

Jediné čeho by se tím dosáhlo by bylo citelné zvýšení ceny za změnu IMEI.

0 0
možnosti

sagi

29. 1. 2007 23:19
superclanek......

no panove jestli nakej servis tvrdi ze muze zmenit IMEI na skoro vsech novejch telefonech tak je to totalni blbost, IMEI je obvykle "vypaleny" do neprepisovatelny oblasti pameti (OTP IMEI, "RPL" a.p.), takze uz u 6310i znamena zmena IMEI rozleptat a vypajet jeden z hlavnich obvodu v telefonu (UEM), vlozit novy a spocitat novy RPL soubor... uprime receno za tu praci a pruser mi to fakt nestoji..:( podobny je to vsade.. u SonyEricssonu je prozmenu IMEI v flash pameti, ktera je treba uz u modelu x5-700 a vyse taktez "prilepena" (zalepana epoxidem) k desce, takze jeji vymena je temer nemozna... je pravda ze obcas nekdo na ten ci jiny telefon udela tzv patch IMEI ktery obchazi kontrolni funkce FW, otazka je treba ze na displeji ukaze zmeneny IMEI a do site posle puvodni takze je to takovy trosku kontraproduktivni..... A hlavne pri prvnim upgradu FW stejne vykoukne zas to puvodni...

0 0
možnosti

RomanL

30. 1. 2007 8:01
Re: superclanek......

To se mi nezdá. Jste si jistý, že nové tel. už mají IMEI v ROM?

0 0
možnosti

ehm

29. 1. 2007 22:52
ehm

Nechápu proč operátoři na tohle přistoupili. Když někdo ukradne telefon tak z něho přece volá a sype dukáty do kapsy operátorum. Když mu ho zablokujou jsou sami proti sobě,....

0 0
možnosti

Tom

29. 1. 2007 23:24
Re: ehm

Treba proto jim to trvalo tak dlouho. Ve slusne zemi a slusnych spolecnosti by melo to melo byt normalni. Ono zavirat oci, ci napomahat trestne cinnosti svou necinnosti je minimalne neeticke.

0 0
možnosti

mobilní bambula

29. 1. 2007 22:43
IMEI?

Tak si představte následující schéma - mám starej chudej mobil.Pak si seženu (někde v zastavárně) za pár stovek "pěknou novinku" a ve vedlejším "servisu" do něj nechám nahrát IMEI tí staré šunky,ze které jsem vyndal SIMku a strčil ji do toho nového zázraku.Co udělá operátor? NIC-IMEI už existuje a telefon se na něj nahlásil do sítě! PČR-jak ho najde,když jí operátor sdělá,že původní telefon s s jeho IMEI nemůže najít?

Dobrá rada pro všechny:

a)dávat si na své věci bacha

b)je možnost si nechat telefon pojistit proti krádeži a ztrátě!

c)musí být stejný zákon jako v GB,kde je trestán jak zloděj,tak "přepalovač IMEI i dotyčný "prodejce"

0 0
možnosti

anonym bambula

25. 2. 2007 20:22
Re: IMEI?

Ach, devenko. IMEI je jedinecni ale ne jenom proto, ze by melo byt jedine na svete, ale take i proto, ze v IMEI je zapisano typ telefonu a takovyhle srandicky. A v cisle pod IMEI je zapsano kdy, kdo kde vyrobil telefon a kopec jinyho.

Tvoje moznost pojistit si telefon proti kradezi... Mas opletacky s policii a to mas asi z GB, ze? No ale kdyz reknes jedno, rekni i druhe.. Pojisteni stoji cca 10liber mesicne a kdyz Ti telefon ukradnou zaplatis jeste poplatek 50liber. To znamena, ze kdyz Ti mobil zkape po roce, prijdes o pekne penize. Protoze spolu to bude 170liber a za tuhle castku oupis novej telefon a celkem hezkej. ;-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Nejhorší noční můra, řekla žena, která v botě syna objevila cizí AirTag

20. května 2024

Mého syna někdo sleduje. S takovým pocitem několik týdnů žila žena z Floridy poté, co na svůj...

Chyba v novém systému pro iPhony dokáže oživit „zombie“ fotografie

17. května 2024  13:18

Nový systém iOS pro iPhony trpí zvláštní chybou. Uživatelům se objevují i roky smazané fotografie....

{NADPIS}

{LABEL} {POPISEK}

O2 opět láká na levnější neomezená data. Slevu však trochu zkrouhlo

20. května 2024  7:02

O nové zákazníky začal usilovat i operátor O2. Znovu se zaměřil na svůj základní datově neomezený...

Víte, co vše dovede umělá inteligence v mobilech Samsungu? Odborník radí

22. května 2024

Společně s odborníkem z českého zastoupení Samsungu Petrem Holým jsme prozkoumali možnosti, jaké...

{NADPIS}

{LABEL} {POPISEK}

Němci musejí pro smartphony Motoroly třeba do Česka. Doma je teď nekoupí

19. května 2024  8:01

Německý soud nařídil v zemi zákaz prodeje mobilních zařízení značky Lenovo a Motorola. Společnost,...

V USA je to samý iPhone. Nabídka mobilů je mnohem menší než v Evropě

24. května 2024  7:02

V prvním čtvrtletí letošního roku měly iPhony na trhu ve Spojených státech více než poloviční tržní...

Čínská prémiová značka má fešáckou novinku. Láká na design a foťák

24. května 2024

Novinku už čínské Oppo představilo na domácím trhu a s jistotou se objeví i v Evropě. Designově...

Budují značku na unikátním designu, teď chtějí vyrobit superlevný mobil

23. května 2024  7:02

Telefonů má značka Nothing už několik a každý z nich se chlubí především originálním designem. Nyní...

Má dokonce vysouvací objektiv a žádný jiný mobil lépe nefotí

23. května 2024

Aktuálně nejlepší foťák ve smartphonu má Huawei Pura 70 Ultra. Koupíte ho oficiálně v Česku a levný...

Vyhrajte rodinné vstupné do BRuNO family parku
Vyhrajte rodinné vstupné do BRuNO family parku

Jestliže vás trápí proměnlivé jarní počasí, máme pro vás tip, kam vyrazit, když počasí zrovna nepřeje. BRuNO Family Park v Brně se postará o zábavu...