- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ČTÚ je dlouhodobě spíše advokátní a lobbistická kancelář operátorů ... Zřejmě tam ještě neslyšeli nic o závaznosti smluv.
Ta smlouva, ve které jste podepsal, že na to má operátor právo?
Jenomže on to zpravidla neoznámí. Jen změní znění smluvních podmínek na netu. Takže byste se musel pravidelně prokousávat spoustu stránek napsaných tak, aby zákazníka co nejvíc zmátly.
Otázka je, jestli licencovaný byznys má mít možnost zákazníkům předkládat smlouvy s takovými jednostrannými výhodami.
Co si kdo podepíše, to má. Pokud to podepíše a nečte, pak se nemůže divit. Co je na tom k nechapani??
Hmmm, prectu, podrpisu, druha strana porusi, ja mam smulu. Co na tom nechapete?
To jsem taky zažil. Měl jsem neomezená data sice jela jen 384kb ale dalo se to použít. Najednou mi to změnili na 1gb za stejnou cenu a za 3 dny jsem byl na 0 a to jsem měl vše stažené na minimum. Koncem roku mi končí smlouva na již nenabízený datový tarif tak to zruším. Koupil jsem si vloni 02 předplacenku se 100gb měsíčně. Ale vadí mi že to nejde vypovědět přes samoobsluhu. Musí se to pravěce poslat poštou nebo jít na pobočku.
Před lety jsem měla tarif u O2. Měsíčně se platilo 310 korun. Byla jsem s ním spokojená i když jsem nikdy nevyužila všechny minuty a vlastně to pro mě bylo nevýhodné. Pak jeden den telefon a na druhé straně, že mi zlepší tarif - nezajímala je žádná argumentace. Maximálně se mě ptali, kolik jsem měsíčně platila a když jsem řekla těch 310, dozvěděla jsem se, že telefonuji dost, a tedy platit více jak 500 se mi vyplatí. Dostala jsem na O2 vztek. Ne kvůli té nabídce, ale kvůli tomu jakým způsobem se mnou, jako dlouholetým zákazníkem, jednají. Do týdne jsem zrušila smlouvu. A nebylo to jednoduché. Na pobočce to zrušit nechtěli. Musela jsme doslova mlít pořád dokola, že to chci zrušit. Trvalo to půl hodiny, zkoušeli kde co, abych to nezrušila. Jen výhodnější tarif mi nenabídli. Prý když je člověk vytrvalý a důsledný dočká se ho. Možná, kdybych se tam dohadovala déle a bylo tam více zákazníků... Stejně bych ho nepřijala, byla jsem na ně tak naštvaná, že bych tam nezůstala ani s tarifem za korunu.
Prý si musím po telefonu promluvit s někým z managementu atd. Velmi nepříjemný hovor. Nedokázali pochopit, že když někomu volají a dávají "výhodnou" nabídku, mohl by volající znát situaci. Každý se nedá dojit jako kráva. Ne to jen předhodit nějakému call centru, kde lidé užívají nátlak, jako když prodávají šmejdy.
Chápu, že to asi bude stejné u všech operátorů. Po této zkušenosti, pokud budu řešit změnu operátora, bude O2 poslední na koho se budu koukat.
A zase si někdo postaví pěkné domečky.
Pokud vím, tak změna smlouvy je důvodem k jejímu vypovězení bez sankcí. Alespoň u mne to kdysi tak bylo.
Stačí si článek přečíst celý a je to tam i psáno
Se nám tu rozmáha takový nešvar. Český člověk má pocit, že jakákoliv jeho potřeba je základním lidským právem... Proto nečte smlouvy a obchodní podmínky.
Se nam tu rozmaha takovy nesvar. Nadnarodni spolecnosti maji pocit, ze nemusi dodrzovat smlouvy ... a babistan jim jde na ruku ....
Jestli tohle říká úřad, který má chránit práva zákazníka před operátorem, tak je ten úřad naprost zbytečný
Takže když při podpisu smlouvy s něčím souhlasíte tak je to špatně?
no vida a člověk by čekal, že u smlouvy na dobu určitou musí dojít k dohodě obou stran...ale jsme specifický trh
Dle článku k dohodě obou stran došlo a to k té, že operátor muže změnit i během této smlouvy podmínky: Zákon o elektronických komunikacích totiž poskytovatelům telekomunikačních služeb ukládá povinnost uvádět ve smlouvě ujednání o rozsahu možných jednostranných změn včetně související informační povinnosti.