- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
U nás se bourá 48 metrů komín, bagr na něj ale nedosáhne. Jinak to je komín z 19. století tuším nastavovaný o 6 metrů v 70. letech.
Vypadá ta akce tak, že zároveň slouží jako odstrašující instruktáž pro začínající kameramany.
Ale ten začínající kameraman by neměl svá díla nikde ukazovat a rychle je smazat...
Trolejbus je jediný elektromobil, který dává smysl. Proto vůbec nechápu, proč tato fabrika zkrachovala a zbavila se skvělých zisků.
Škoda trolejbusy dál vyrábí, akorát již ne v Ostrově, ale v Plzni a nevyrábí si vlastní kastle. Používá karosérie od více výrobců autobusů.
Jeřáb za komínem, místo bagru na jeřábu nástavec. Achjo.
Šlo by tu kameru kousek posunout? Takhle to dost postrádá dokumentační hodnotu.
Ten jeřáb je schovaný za komínem, horší pozici pro kameru jste opravdu vybrat nemohli ;-)