Doporučujeme

Staňte se Skincheckerem

| foto: Bauer Media

Staňte se Skincheckerem

La Roche-Posay vyzývá lidi, aby si zkontrolovali svá mateřská znaménka pomocí mezinárodní osvětové kampaně SKINCHECKER.

Počet případů melanomu kůže narůstá. Nová studie odhaluje, že 52 % světové populace si nikdy nenechalo prohlédnout mateřská znaménka dermatologem. 


KAMPAŇ VZNIKLÁ Z FRUSTRACE VYVOLANÉ ROSTOUCÍM POČTEM DIAGNOSTIKOVANÝCH PŘÍPADŮ RAKOVINY KŮŽE


Většinových 73 % světové populace tvrdí, že dělá více pro zdraví svých blízkých než pro své vlastní.  



La Roche-Posay, přední dermokosmetická značka doporučovaná 25 000 dermatology z celého světa, dnes spouští “Skinchecker”, novou virální osvětovou kampaň, jejímž cílem je vzdělat a informovat širokou veřejnost o důležitosti aktivní role každého jednotlivce při včasné detekci rakoviny kůže.


Rakovina kůže je jediným typem rakoviny viditelným pouhým okem. Pokud je rakovina kůže diagnostikovaná včas, je 90 % případů melanomů účinně léčitelných. La Roche-Posay, jako dlouholetý partner dermatologů, dermatologického výzkumu a lidí s citlivou pletí a kožními problémy na celém světě, přišlo s touto kampaní z důvodu frustrace způsobené nárůstem diagnostikovaných případů rakoviny kůže. Rakovina kůže se totiž stala 9. nejčastějším typem rakoviny v Evropě se 100 000 nově diagnostikovanými případy pouze za rok 2012.1


Závazek La Roche-Posay k této problematice započal již před několika lety. Tato nová kampaň je lokálně podporována dermatology a národními organizacemi zabývajícími se rakovinou kůže a bude doprovázena bezplatným vyšetřením mateřských znamének po celém světě. 


La Roche-Posay chce dnes do boje angažovat více lidí, nikoli individuálně, ale kolektivně. Cílem kampaně je vytvořit jakýsi sociální stimul a podpořit propagaci a sdílení jednoduchého a jasného vzkazu: každý se může v tomto boji stát ambasadorem. 


Jednoduché jako ABCDE

Osvětová kampaň postavená na sociálním networkingu Skinchecker od La Roche-Posay bude provozována na lokální internetové stránce značky. Aby se informace dostaly k co největšímu počtu lidí a poučily je, přináší značka stručný a zapamatovatelný obsah přizpůsobený všem typům publika. La Roche-Posay přichází s jednoduchou memotechnickou pomůckou ABCDE, navrženou a široce podporovanou dermatology z celého světa, a nabízí Skincheckerům pětibodovou metodu, jak rychle identifikovat potenciální problém, a dodává jim odvahu, aby co nejdříve vyhledali dermatologa.



Platforma také obsahuje prostor vyhrazený mapě sledující penetraci kampaně po celém světě a zobrazuje konverzace ohledně tohoto tématu v reálném čase na twitteru nebo jiných sociálních sítích. Kampaň je navržená tak, aby bylo vše co možná nejsnadnější: jedním kliknutím si stáhnete metodu ABCDE, jedním kliknutím ji můžete sdílet s přáteli nebo blízkými a povzbudit je, aby se přidali a také se stali Skincheckery. 



  • Vybrali jsme pro Vás