- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Žánr | strategie |
---|---|
Platforma | PC |
Výrobce |
Midway
(PC) |
Datum vydání svět |
1.6.2006
(PC) |
Datum vydání ČR |
1.6.2006
(PC) |
Rise & Fall: Civilizations at War je nová strategie od týmu Stainless Steel. Nejlepší obrázek si uděláte z toho, že se to celé bude nejvíce podobat strategiím Rome: Total War nebo Praetorians. Ale nyní je řeč pouze o "bitevní" stránce hry, jelikož o všem ostatním autoři zarytě mlčí. Bude se tedy jednat o boje obrovských starověkých armád (budou zde existovat 4 hratelné strany: Řím, Řecko, Persie a Egypt, spolu s dalšími, nehratelnými národy: Kartágo, Galové,...). Co je docela zajímavé, hra se nebude soustředit pouze na pozemní bitvy, kde bude existovat nepřeberné množství jednotek s rozdílnými charakteristikami a unikátními typy pro jednotlivé národy, ale přenese válečnou vřavu i na hladinu moří. Ovšem ne nějak zjednodušeně, nýbrž zcela rovnocenně pozemním střetům. Hráč bude mít například možnost osadit svoje lodě bitevními stroji a snažit se soupeře potopit, nebo nalodit spíše vojáky a nepřátelské lodě zajmout. A nyní přichází lahůdka. Ve hře se vyskytují i hrdinové (unikátní pro každý národ Caesar, Kleopatra, Achilles,...) a do nich se může hráč během boje přepnout a využít jejich speciálních schopností přímo v žáru bitvy a pomoci tak své armádě. Taktéž existuje kooperativní mód, kdy jeden řídí armádu a druhý svého hrdinu v 3rd person perspektivě. To je zhruba vše, co je prozatím známo. Snad ještě nový engine (Titan), jehož "práci" si můžete prohlédnout na obrázcích.