Každá mise nabízí odlišný herní zážitek, proto není hru až tak snadné žánrově zařadit. Hlavním hrdinou je malá šipka zelené barvy se kterou budete procházet herním světem a to pouze za pomocí kurzorových kláves. Důležité je, že šipka dopředu ji vlastně dá do pohybu a teprve poté můžete šipkami vpravo a vlevo mění směr. Pokud se například během pohybu natočíte do opačného směru podržením jedné z kláves a poté stisknete šipku dopředu, posunete loď zase do opačného směru. Důležité je poznamenat, že pohyb je pozvolný a postupně se zpomaluje. To znamená, že jakmile se dáte do pohybu, bude se loď tím směrem pohybovat ještě nějakou dobu sama a to v závislosti nad tím, jak hodně ji rozjedete.
To je dobré vědět vzhledem k tomu, že v prostoru na vás čeká celá řada překážek, do nichž nesmíte narazit. Pokud by se vám to snad povedlo, level je nutné restartovat. Překážky jsou ale v prostoru rozmístěny tak, aby ke střetům skutečně docházelo, proto budete některé mise opakovat klidně i mnohokrát, což už není žádná sranda. Během toho ale budete plnit rozličné úkoly. Pokud to vezmeme postupně, tak na začátku po vás budou chtít pouze abyste dojeli z místa A do místa B a po cestě pokud možno nenarazili. Poté co absolvujete rovněž cestu zpátky, vše se trochu zkomplikuje. Například budete po obvodu obdélníku v jeho rozích sbírat malé kuličky. Zároveň se ale po stejných místech pohybují další jednoduché geometrické tvary a do těch samozřejmě také nesmíte narazit. Navíc je v rozích poměrně velká pravděpodobnost, že narazíte do okraje, když špatně zabrzdíte. A aby toho nebylo málo, s každou kuličkou musíte na start zvlášť, tudíž do prostoru vyjedete několikrát a tím se ještě ztěžuje tento úkol.
Celkově je u Succoru opravdu problém, že se autor trochu více nevěnoval grafice. Pak by si jistě projekt našel více příznivců, než se stane pouze s černým pozadí a jednoduchými geometrickými tvary. Po stránce hratelnosti ale nezklame...