Coming Home je mimořádně originální a chytrá adventura, kterou autoři označují jako „hru ve 360°“. Hlavní premisou je, že na předměty a situace v ní nemáte přímý vliv jako v jiných adventurách. Neexistuje zde nic jako váš avatar, nebo hlavní hrdina. Vše můžete ovlivňovat jen nepřímo, pomocí jednoduchých příkazů a živlů.
Kamera sleduje onen prokletý přívěšek a vy můžete vesele rotovat a zoomovat kolem něj, ovšem s ním samotným nepohnete. Naštěstí, vždy existuje řešení. Například, když přívěšek leží na velkém kameni uprostřed řeky, můžete příkazem změnit její tok a přilákat tak zvědavou a hladovou rybu, která přívěšek sebere a odnese jinam.
Celkově můžete využít čtyř vlastností okolních předmětů. První je ona možnost změnit tok vody, druhou možností je vyvolat závan větru, který může například vyvrátit strom. Další je pak zmražení a jako poslední možnost využití elektrického proudu.
Celá hra je tak vlastně série scén a situací, ve kterých musíte přijít na správnou kombinaci (a nebo načasování) akcí. Jakmile se vám to povede, hra se plynule přesune k další scéně. Vzhledem k otmu, že jsou hádanky vyloženě založené na využívání vlastností okolí, jsou chytré a velice originální.
Coming Home vám jistě učaruje svým nápadem i provedením. Nálada je veskrze pohodová a rozjímavá a v podstatě zde není možné se nějak zaseknout. Jen je třeba všímat si věcí kolem. Takže jedinou vadou na kráse je zase ta délka. Coming Home dohrajete asi za deset minut.