"Příběhový element Maxe Payna 1 a 2, i to, co děláme s trojkou, je samozřejmě velmi silné," řekl hlavní návrhář Charlie Brewsher pro server IGN.
"Pokud tedy začnete uvažovat o síťové verzi Payna, musíte na tuto část hry odkazovat. Je zde ale také příběh unikátní pro každou síťovou hru," vysvětluje Brewsher. Drama se prý odvíjí před očima hráčů.
Jako příklad návrhář uvedl zápas, ve kterém se prodej drog vymkne z rukou a jeden tým má za úkol pod palbou sbírat pytle s penězi. Další kolo se pak odvíjí od událostí toho předešlého. Na nejlepšího hráče minulého kola je například vypsána odměna.
Hráči získávají za plnění úkolů zkušenostní body, a mohou tak odemykat dodatečné schopnosti, jakými jsou například zpomalený čas či paranoia, při které protivníci své spoluhráče vidí jako nepřátele.
Max Payne je střílečka z pohledu třetí osoby, která vyjde v březnu příštího roku pro PC, PlayStation 3 a Xbox 360.
Zdroj: Eurogamer.net