- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Myslím, že to je víc než jen realistické. Jen mě mírně zarazil výrok, že mobily s velkými displeji nejsou v módě. Přitom je to přesně naopak, displeje se neustále zvětšují. Viz iPhone, HD2, ... to jsou všechno vlajkové lodi společností.
Osobně ale nesouhlasím s tou nafouknutou bublinou, kdy se z iPhonu dělá něco výjimečného, jedinečného a bůh ví co ještě. Přitom iPhonu s přehledem konkuruje už stařičké HTC Touch Diamond. To co Apple umí nejlíp, je obrovská reklama a prosazení svého výrobku právě reklamou. Náročné hry na mobily? Není problém. Jen se musí vyřešit ovládání. Ovšem expanze her na telefony bude prakticky znamenat konec PSP. Né že by mi to ale nějak vadilo.
kde byla technologie pred 20ti lety a kde je tedka a kde bude za 20 let?:)
JSem zvědav, kdy budu moci hrát Crysis na hodinkách
ještě před důchodem, to si v tomhle státě můžeš být jist.
Pan sice basni, ale v zasade ma pravdu. V dobe kdy se objevil prvni Quake, ktery bezel na silnem Pentiu a jen diky 3Dfx vypadal jak vypadal, by jen tezko nekdo hadal, ze si ho da za par let na mobilnim telefonu. Vlastne tenkrat byly i mobily docela sci-fi. Toz tak. ;) Takze stejne jako muze nekdo dneska nosit po kapsach PS2 (PSP) bude za par let nosit nejaky ten kapesni X360 nebo PS3.
PSP neni ale mobil a ani iphone jeste nedava takovou (popripade PS2) grafiku. Nadpis novinky zni porad dosti nadsazene a vtipne.
LOL jenom dotaz kdo vymysli tyhle zvasty?
zrovna UE3 na iphone ma s PS3/X360 grafikou spolecneho velmi mnoho uz jen malilinkaty krucek a mame tu Uncharted s Killzone 2 ci Crysis do kapsy Ted ale vazne, doporucuju omezit chlast v pracovni dobe, nejsme poslanecka snemovna.
No jako zní to abrudně. Ale v zásadě proč ne. Xox360 je na trhu přes 4 roky. Pokud si pod pojmem "během pár let" představuje dva až tři roky (+ rok odklady, ale to už nikdo nebude vnímat.), tak to máte cca 7 až 8 let rozdíl. Za takovou dobu minimalizace určitě udělá značný pokroky.
Nemluvě o tom, že jak bylo řečeno - display mobilu a handheldu má úlně jiný rozlišení než HDTV. Takže výkon na "stejnou" grafiku není třeba velký. Takže pokud budeme považovat PSP za kapesní verzi PS2, tka si myslím, že stejně ekvivalntní kapesní PS3 nemusí být tak daleko.