Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Bohužel, v této době se spíše zviditelní ten, komu je přirozená inteligence vzdálená. Nepomohla mu ani škola.
Google Plus | Zavřít |
Sledujeme to u dětí. On-line výuka je u každého učitele zcela jiná. Vesměs na nic. Tak jako tak to skončí u hromady domácích úkolů, pozvolné individuální práce s každým dítětem a u hrozného zápřahu rodičů, kteří se mohou rozkrájet mezi práci a školu.
Co horšího, když byly jen domácí úkoly, mohla rodina hospodařit efektivně s časem. Teď si škola určila, kdy má dítě sedět na internetu, což je doba, kdy se na jinou a skutečnou výuku nesáhne. Plus čas před a po. U více dětí je rozdrobené celé dopoledne o čas po poledni. Doma se dík nesmyslům s on-line výukou může začít skutečně učit mezi 14-18 hodinou.
Den zabitý školou od 8 do 22. Přitom jen samé nedostatky.
A za nezapnutý počítač se píše absence.
Covid ukázal, že organizovaná práce ve třídě je nenahraditelná. Rozhodně není nahraditelná nějakou videokonferencí mizernými technickými prostředky.
Google Plus | Zavřít |
Pokud jen vesměs, takže asi to jde a záleží na učiteli. Za socíku pamatuji nápis: "Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod". Socík nikdy, ale to heslo platí stále.
Google Plus | Zavřít |
Jde o to, jak kvalitně vzdělaní lidé by z trvale či dlouhodobé distancni výuky.vzešli. Asi to nebude nic moc...
Lidé jsou od přírody spolecensti tvorové. Zavřít je doma a myslet si, že je to dobře... Nevím nevím. Aby takové hippiesácké nápady neskončily občanskou neposlušností 樂.
Google Plus | Zavřít |
...ze zvědavosti jsem se jedné přednášky s kolegou zúčastnil, jalové žvanění nedouka!! Celkem standardní jev!! Proto se dal na politiku!! Žádná odpovědnost a slušný prachy!!
Google Plus | Zavřít |
Politici by měli mít trestní odpovědnost za svá rozhodnutí. To by se nám jinak žilo .
Google Plus | Zavřít |
"Dvaapadesátiletý učitel matematiky se po absolvování hradecké pedagogické fakulty věnoval reklamě a marketingu."
V těchto případech by si měli studenti platit studium sami. V matematice je šílený nedostatek učitelů, a když ji pán za peníze daňových poplatníků vystuduje, jde dělat marketing. Ono je obecně známo, že slovo morálka levičákům nic neříká.
Google Plus | Zavřít |
Takze kazdy musi zustat cely zivot u prace, kteoru si v 18 vybral? I kdyz je spatne placena?
Google Plus | Zavřít |
....no, v 18 měl hotovou vejšku jen Caha!!
Google Plus | Zavřít |
V 18 si vyberete vejsku.... a u pajdaku uz je tedy podle Paliska dano, ze po zbytek zivota musite ucit.
Google Plus | Zavřít |
Takže funkční čtení opět za pět.
Hlavně, že tam máte dost smajlíků.
Google Plus | Zavřít |
Každý rok deset procent nahoru za ten počet hodin? Kdo v soukromé sféře to má? A co teď dělají učitelé hudební výchovy a tělocviku? Mají nucenou dovolenou, nebo se jim krátí plat, jako v soukromé sféře?
Google Plus | Zavřít |
... dlátem do hlavy. Správně.
Google Plus | Zavřít |
Jako ze je nemoralni delat neco, co clovek nevystudoval?
Google Plus | Zavřít |
On ten bídák vystudoval za pravičácké dělnické mozoly, že?
Google Plus | Zavřít |
A je-li napsáno učitel matematiky, neznamená to, že matematiku učil? Nebo jen vystudoval učitelství, obor matematika a něco? netuším.
Google Plus | Zavřít |
Přeji téhle kedlubně, aby až jednou bude potřebovat doktora, přesně takhle vzdělaného dostal
Google Plus | Zavřít |
Kraj je zrizovatelem STREDNICH skol. Na ktere stredni skole se studuje medicina?
Google Plus | Zavřít |
„Za Pirátskou stranu jsem v parlamentních komisích, kde se diskutuje o změnách ve školství.“
Google Plus | Zavřít |
Napsal bych něco neslušného, ale jsem slušně vychovaný. Učit sice může kdokoliv a cokoliv, ale s jakým výsledkem? Nemusí to být jen vina někoho kdo neumí učit. Od doby co jsou děti doma se zvýšilo zatížení sítě a každou chvíli máme výpadky a musím to dopoledne s dětmi řešit. Kdybych nepracoval z domova, nevím jak by se naše děti něco naučily.
Google Plus | Zavřít |
Ono to chce umístit ten výrok do souvislostí. Jistě jste si přečetl celý článek, že? Je pravda, že samotný výrok, vytržený ze souvislostí, v titulku článku vypadá přinejmenším podivně a popravdě mě taky donutil se do článku podívat.
Google Plus | Zavřít |
Ze stejného důvodu jsem si článek také přečetl. A je to ještě horší.
„Prosazuji revizi kurikulárních dokumentů s ohledem na budování kompetencí pro 21. století a na silnější spolupráci mezi kraji“,
tento výrok a jeho dosavadní zaměstnání zrovna moc důvěry nevzbuzují.
Google Plus | Zavřít |
Taky v tom vidite jen ten spatny vyklad a nevidite, ze existuje jeste jiny?
Google Plus | Zavřít |
A ten jiný je správný. Jinak nehraju.
Google Plus | Zavřít |
Chce se podívat na spolupráci škol a zkušenosti s distanční výukou během koronavirové epidemie využít při digitalizaci.
....................................................................................
Mám vnoučata, co do školy nechodí.
Zato mám známé, co mají děti školou povinné a ti říkají, že se školáci distanční výukou nic nenaučí. To snad pochopí i nazelenalý radní.
Google Plus | Zavřít |
A nic se nanauci proc? A kolik jim je?
Google Plus | Zavřít |
A mimochodem - kdyz pisete, ze jsou skolou povinne, pak jste trochu vedle. To asi chodi na zakladku, coz NENI skola zrizovana krajem, takze nespada do pusobnosti toho namestka, takze o ni nejspise neni vubec rec.
Google Plus | Zavřít |
Covid nám ukázal, že může kdokoli učit cokoli odkudkoli. A tohle řekne člověk, který má na starostí školství. Svět se zbláznil.
Google Plus | Zavřít |
No potiz je, ze tato veta ma dva vyznamy a vzhledem k vasi kritice v tom vidite jen ten spatny. Zkuste popremyslet nad tim druhym.
Google Plus | Zavřít |
Výše jsem reagoval na Petra Agulára. Zkuste si to přečíst a pak si přečíst celý článek a ne jen titulek.
Google Plus | Zavřít |