Diskuze

Vsetín vyhrál baráž. Extraligu udržel

Extraligový sen Ústí nad Labem se rozplynul. V šestém barážovém utkání vydřeli hokejisté Vsetína na severu Čech vítězství 1:0, celkově vyhráli barážovou sérii v poměru 4:2 a v nejvyšší soutěži se zachránili. Jedinou branku duelu vstřelil slovenský útočník Marek Dubec, domácí tým v koncovce selhal.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

marte

6. 4. 2006 16:45
Vsetín je mistr!
Vsetín celou baráž zvládl mazácky a jednoznačně se vrací tam, kam patří- do extraligy.
0 0
možnosti

jojojahudka

6. 4. 2006 16:11
fotky ze včerejška
http://www.fotoside.wz.cz/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.fotoside.wz.cz/
0 0
možnosti

top74

6. 4. 2006 14:50
Sasu
Chtel bych timto podekovat medialne prosazovanemu p. Malkovi, za dukaz, ze zadny strom neroste do nebe, ale skutecna hvezda, bez ohledu na vyplatni pasku a vztah ke klubu, stala na druhe strane: Sasu HOVI!!!!Takze vsetinskym diky, Hovickovi zvlast a Vsetin FOREVER!!!!
0 0
možnosti

juventus

6. 4. 2006 14:09
model baraze
Libi se mi navrhy, aby byla baraz stejna jako je o 1. ligu, tedy 3 z 1 ligy a 2 posledni z ELH, pripadne klidne 4 + 4. Asi by to nejferovejsi. Jinak nesouhlasim, ze Usti by hralo hur nez Vsetin, to nelze. Usti je velky mesto, ma dost podniku prip. sponzoru, Vsetin v tomto ohledu nema sanci. A kdyz nic jinyho, tak srovnanim Lapace s Lvi arenou je jako Sazka proti T mobile, dalsi duvod pro Usti v ELH. A ze se nelibi, jak Usti posililo pred PO a barazi? A co melo delat? Super hraci pujdou tezko hrat 1 ligu od zacatku. Nebyla jina moznost, aspon maji penize, plati vcas vyplaty a rozpocet v 1. lize vyssi nez Vsetin v ELH. Preju Usti stesti v novem rocniku a tentokrat to snad vyjde  Kometa a Usti do ELH, Vsetin a Trinec ven!
0 0
možnosti

kikiggg

6. 4. 2006 14:29
Re: model baraze
Když ke klubu něco cítí (Prospal, Dvořák- Budějovice 2004/05), nebo dostanou zaplaceno (Vlach a spol. 1993/94), tak hrat budou
0 0
možnosti

MP74

6. 4. 2006 11:24
Vsetín
http://www.zlutozelena.wz.cz/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.zlutozelena.wz.cz
0 0
možnosti

marte

6. 4. 2006 10:36
Vsetííín!
Hovi děkujem!!! Je zase extraliga a bude!!!
0 0
možnosti

klemra

6. 4. 2006 10:20
Systém baráže
obecně souhlasím s něčím, jako prolínací soutěží, rozhodně jsem proti přímému postupu. Ony prasárny typu "upravíme si pravidla dle sebe" letos vizitce první ligy moc neprospěly. Přímý postup by byl možný jedině při řízení první ligy extraligovými orgány. Ale jak už tady někdo řekl, bylo by fajn, kdyby z extraligy byly namočeny alespoň dva týmy. I proto se mi líbí švédský model, kde hrajou první tři z nižší soutěže a poslední dva z elitenserie. Tento model funguje u nás tuším v baráži o první ligu (ale tam je to nutnost). V první lize by se hrálo jenom 1/4finále, a to pouze šest nejlepších mužstev a postupující by šli přímo do barážové skupiny, kde by hrál každý s každým systémem venku/doma. A první dva by měli extraligu. Ale rozhodně jsem proti přímému postupu, to je možné tak ve fotbale, kde není systém play-off. A GRATULACE VSETÍNU  i když za ten včerejší výkon si nezasloužil extraligu ani vsetín ani ústí
0 0
možnosti

INZA-ZL

6. 4. 2006 10:15
play off
Extraliga: prvních 8 do play-off, 9 a 10 klidný konec sezony
Poslední čtyři z extraligy by hráli mezi sebou o loosera roku...ti co prohrajou jsou do looserského finále, kde budou hrát o to kdo půjde do baráže s vítězem 1.ligy.
Tím by se vyřešila nekontrolovatelná fluktuace hráčů před play-off a bylo by vše spravedlivější.
Nebo by poslední 4 z extraligy hráli play-off s prvními čtyřmi z 1.ligy.
0 0
možnosti

Jonathan 007

6. 4. 2006 10:17
Re: play off
To zní rozumně a zajímavě.
0 0
možnosti

flajboj82

6. 4. 2006 10:15
Vsetín - Ústí
Když jsem viděl včerejší zápas, tak jsem si říkal, že to tam už musí spadnout, ale Vsetín měl štěstí. Je to taky o tom, kdo tomu štěstí jde naproti. Vsetín  prostě dřel. Ústí taky dřelo, ale štěstí moc nemělo. Srovnávat výkony Vsetína v lize a v baráži nejde. Je to něco jako play-off. Tam se hraje o všechno a kdyby takhle hrál Vsetín celou sezonu, tak podle mě není v baráži. Podívejte se na Budějky. V základní části hrozné výkyvy a v play-off hrají fantasticky a obětavěji než v základní části. Spekulovat o tom, kdo si to zaslouží nelze. Je to jen můj názor. A spekulace o spravedlnosti ve sportu, kde hrajou roli hlavně peníze, se bude vždycky. Jsem z Ústí nad Labem a přeju Slovanu postup příští sezonu.  
0 0
možnosti

klemra

6. 4. 2006 10:21
Re: Vsetín - Ústí
 hezky napsané
0 0
možnosti

werbier

6. 4. 2006 10:02
baráž
Nejlépe - poslední tým z ligy padá, první tým postupuje. Předposlední tým z extraligy hraje baráž s druhým týmem z první ligy. To by alespoň trochu zamezilo znevažování soutěže odchodem hráčů před koncem sezony z týmů, kterým o nic nejde. Pokud by byly namočeny dva týmy, tak by pro toto nebyl zas až tak velký prostor.
0 0
možnosti

tnx

6. 4. 2006 11:09
Re: baráž
To je nesmysl. Extraliga ma byt ligou tech nejlepsich tymu. To, ze nekdo dopadl spatne s tema nejlepsima neznamena, ze je automaticky horsi nez ten, ktery porazel cely rok slabsi tymy. To by bylo jeste min spravedlive. Spis bych byl pro, aby se hralo ve ctyrech.
0 0
možnosti