- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak zpívá Dáda Patrasová: Kdo chce být Petr Čech, musí mít rychlý běh, musí mít pevný krok a mít sílu na výskok:-)!
tak hlavně aby mu to dlouho vydrželo....podle toho jak to každoročně Arsenal válí, aby se po Vánocích nezačali v Pumě škrabat za uchem
"Servus Tavit", my sjistit že adidas davat Petovi 100 mio, mi dat 150 a 20 fyr dych, sicha. Do noviny ty napsat slova jako partnerstvi, pšislib, strategie, neue impuls, kšifka šivotnosty. Danke sa vyžizeni, Helmut aus Puma."
Titulek znovu naprosto vytržený z kontextu...
Není na té fotce Ivan Mládek za mlada?
"přechod od adidasu k Pumě"? ...zajímavý pravopis, jedna firma s malým, jedna s velkým. Až to bije do očí.
:) Myslím, že adidas se píše se s malým písmenem na začátku. Jejich logo a i reklamy ho píšou s malým písmenem.
Marketingove je silny asi hlavne v zahranici. V Cesku je podle me lidem vcelku ukradenej. Aspon muj nazor, teda :)
Kšeft je to hlavně pro Trávníčka.
Puma má nejošklivější dresy. Minimálně na repre úrovni.
Proc se vzdycky tam, kde jde predevsim o penize (a tam reklama urcite patri), vzdycky rika, ze nejde o penize?
asi ve smyslu, že člověk, který má víc peněz, než nutně potřebuje (na jakékoliv peněžní hladině) se dívá také či zejména na to, zda ho to baví nebo zajímá atd.