Diskuze

ZÁPISNÍK Z EURA: V pasti u Saint Denis. Blikačky a běh pro akreditaci

Plán byl zhruba následující: v šest ráno vyrazit z Prahy, před pátou být v Paříži. Tam vyzvednout akreditaci a v osm večer už se hlásit v hotelu v Tours. Jenže plánovat cestu na fotbalové Euro vlastně ani moc nejde - během víc než 1 300 kilometrů dlouhé štreky se to potvrdilo hned několikrát.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Podle gůglmeps to je cca 1050 km a trvá to 10 hodin. Než vstávat v 5 ráno (nebo i dřív) a pak se j3bat 10 hodin se stresem, že to kvůli zácpám nestihnu, tak to bych radši vyrazil v 8 večer a úplně v klidu pak v 7 ráno pod eiffelovkou snídal croissant.

2 0
možnosti

Gugl je hodne velkej optimista, to mam vyzkouseno.

1 0
možnosti
Foto

Tedy to byl nervák! Když jsem četl článek, připadal jsem si jako ve filmu, kde na displeji bomby ubíhají poslední sekundy do výbuchu, ale nakonec to přece jen skončí happyendem...

0 0
možnosti

No ale tak hlavne, ze to stihli a budeme moct cist reportaze ! ;-)

1 0
možnosti

Teda lidi, vy se na to EURO musíte strašně těšit, když tady tak mohutně komentujete článek o ničem ;-D. Ale to je správně, já se těším též.

2 0
možnosti
Foto

To je jako při vaření. Když jsou hlavní suroviny chuťově nevýrazné, musí se přidat více koření a jiných přísad...:-)

1 0
možnosti

J98a21n 12K71a40n79t

8. 6. 2016 12:04

Pane redaktore Cermaku, diky za vas clanek, ale, proboha, proc pisete takové nesmysly, ze "francouzské dalnice jsou prazdné". Ano, dalnice A4, ktera vede ze Saarbruckenu do Parize je malokdy pretizena. Ale zkuste dalnici A6 (Pariz-Lyon), A10 (Pariz-Bordeaux), A1 (Pariz-Lille) a radu dalsich francouzskych dalnic - jediné, co vam preji, je hodne trpelivosti, a to nemluvim o obdobich odjezdu a navratu z letnich prazdnin...Vite, ja za ty roky, co ziji ve Francii, jsem jel autem po této trase uz minimalne padesatkrat, takze vim, o co jde. Jinak vam preji pekny pobyt ve Francii a hlavne dobré zazitky (a s tim spojena zpravodajstvi) z vysledku ceskeho tymu ![>-]

2 0
možnosti

R98o56m52a70n 26O33p47e91t

8. 6. 2016 16:42

tak okolo parize asi bude plny všechno, ale ja jel třeba ze strasbourgu do marseille přes lyon, a ty dalnice jsou opravdu prazdne, v porovnani s tim co se deje v nemecku.

1 0
možnosti

D14a64v19i24d 27P94e54c34a

8. 6. 2016 11:41

Řešil bych to úplně stejně. Palec nahoru české improvizaci. Němečtí novináři si hledají hotel.

0 1
možnosti

J66a91n 43S98o27u96k38u85p

8. 6. 2016 11:54

Německý novinář by tam spal z předchozího dne.

Japonský novinář by tam spal už týden.

Italský novinář by vyjel z Milána teprve v pět večer a o půlnoci by řval před zavřenou kanceláří.

Americký novinář by tam poslal Mexičana.

Francouzský to má sice pár metrů z kanclu, ale protože je zrovna stávková pohotovost, tak by šel velmi, velmi pomalu.

20 0
možnosti

kdybyste používali např. navigaci Waze, tak v kolonách nestojíte. zase by ale nebylo čem psát no.

1 1
možnosti

V Parizi by v kolonach stali. V 6 vecer jsou totiz kolony uplne vsude. Jedine, ze by meli vznasedlo.

5 2
možnosti

A co zápisník z Copa America Centenario? Tady se dene můžete pretrhnout.

1 0
možnosti

Tam by tu cestu žádná česká redakce nezaplatila...

0 0
možnosti

Co to je za pracovniky, kteri nepocitaji s dopravnimi komplikacemi dal nez na hranice ČR ? Je jasne, ze je lepsi - pri prazdnem provozu - tam byt treba o pul den driv, nez to takhle honit na posledni chvili

davam palec dolu

2 1
možnosti

rezervu asi měli, ale pokud je tech uzavírek opravdu hodně ... . NAkonec to stihli, ne ? :-)

0 0
možnosti

Jet do Paříže v době superlevných letekých spojů autem, to je spíš dobrodružství, než novinařina. Podobnýma příběhama bych se nechlubil...

6 6
možnosti

Kdyby letěli, neměli by vo čem psát, chápete? Takhle mají sesmolenej článek o ničem natotata.;-)

3 0
možnosti