- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podle gůglmeps to je cca 1050 km a trvá to 10 hodin. Než vstávat v 5 ráno (nebo i dřív) a pak se j3bat 10 hodin se stresem, že to kvůli zácpám nestihnu, tak to bych radši vyrazil v 8 večer a úplně v klidu pak v 7 ráno pod eiffelovkou snídal croissant.
Gugl je hodne velkej optimista, to mam vyzkouseno.
Tedy to byl nervák! Když jsem četl článek, připadal jsem si jako ve filmu, kde na displeji bomby ubíhají poslední sekundy do výbuchu, ale nakonec to přece jen skončí happyendem...
No ale tak hlavne, ze to stihli a budeme moct cist reportaze !
Teda lidi, vy se na to EURO musíte strašně těšit, když tady tak mohutně komentujete článek o ničem . Ale to je správně, já se těším též.
To je jako při vaření. Když jsou hlavní suroviny chuťově nevýrazné, musí se přidat více koření a jiných přísad...
Pane redaktore Cermaku, diky za vas clanek, ale, proboha, proc pisete takové nesmysly, ze "francouzské dalnice jsou prazdné". Ano, dalnice A4, ktera vede ze Saarbruckenu do Parize je malokdy pretizena. Ale zkuste dalnici A6 (Pariz-Lyon), A10 (Pariz-Bordeaux), A1 (Pariz-Lille) a radu dalsich francouzskych dalnic - jediné, co vam preji, je hodne trpelivosti, a to nemluvim o obdobich odjezdu a navratu z letnich prazdnin...Vite, ja za ty roky, co ziji ve Francii, jsem jel autem po této trase uz minimalne padesatkrat, takze vim, o co jde. Jinak vam preji pekny pobyt ve Francii a hlavne dobré zazitky (a s tim spojena zpravodajstvi) z vysledku ceskeho tymu !
tak okolo parize asi bude plny všechno, ale ja jel třeba ze strasbourgu do marseille přes lyon, a ty dalnice jsou opravdu prazdne, v porovnani s tim co se deje v nemecku.
Řešil bych to úplně stejně. Palec nahoru české improvizaci. Němečtí novináři si hledají hotel.
Německý novinář by tam spal z předchozího dne.
Japonský novinář by tam spal už týden.
Italský novinář by vyjel z Milána teprve v pět večer a o půlnoci by řval před zavřenou kanceláří.
Americký novinář by tam poslal Mexičana.
Francouzský to má sice pár metrů z kanclu, ale protože je zrovna stávková pohotovost, tak by šel velmi, velmi pomalu.
kdybyste používali např. navigaci Waze, tak v kolonách nestojíte. zase by ale nebylo čem psát no.
V Parizi by v kolonach stali. V 6 vecer jsou totiz kolony uplne vsude. Jedine, ze by meli vznasedlo.
A co zápisník z Copa America Centenario? Tady se dene můžete pretrhnout.
Tam by tu cestu žádná česká redakce nezaplatila...
Co to je za pracovniky, kteri nepocitaji s dopravnimi komplikacemi dal nez na hranice ČR ? Je jasne, ze je lepsi - pri prazdnem provozu - tam byt treba o pul den driv, nez to takhle honit na posledni chvili
davam palec dolu
rezervu asi měli, ale pokud je tech uzavírek opravdu hodně ... . NAkonec to stihli, ne ?
Jet do Paříže v době superlevných letekých spojů autem, to je spíš dobrodružství, než novinařina. Podobnýma příběhama bych se nechlubil...
Kdyby letěli, neměli by vo čem psát, chápete? Takhle mají sesmolenej článek o ničem natotata.