- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A co třeba nepracovat? Už to někdo zkusil?
Ja se nestresuji, za to je placenej sef :)
Tak každej jsme jinej. To se nedá nic dělat.
Čas je třeba odhadnout realisticky - ten pán je něco utopistou a Marií Antoinettou. Šéf nebo zákazník se málokdy ptají, kolik času na to potřebuji a kolik ho mám. Prostě věc musí být odevzdána do tehdy a tehdy a je moje věc, kde na to vezmu čas.
Když jsem si poprvé přečetl o prokrastinaci, tak jsem ujistil, že nejsem líný, ale nemocný.
Docela dobry clanek. Aspon je v nem neco konkretniho. Meli jsme v praci skoleni na time management a nic moc, prilis obecne.
Take jsem mel v praci skoleni na time managment. Tam jsem se napriklad dovedel, ze memam cist pracovni maily hned jak mi prijdou, ale jen trikrat denne. A to rano, at vim co me ceka. kolem poledne at vim co se deje a pred odchodem at znam praci na pristi den. Tak to tak delam a jsem spokojeny. Vubec me nevadi, ze nejaky meeting prosvihnu, kdyz mi ho nekdo planuje dve hodiny do predu. Proste to komentuji slovy, ze nectu maily porad, ze mam plno jine uzitecne prace. ( obvykle naplanovane)
Jinak tento clanek je snuska obecnych kecu, ktere nejdou realizovat. Uz jen prvni bod, ze si mam sam urcit cas. Ja si ho urcit umim, ale nemam kristalovou kouli a vubec nevim kolik z mych planovanych 35 hodin budu delat neco uplne jineho co bude akutne dulezitejsi. Jen ten termin, co jsem si stanovil, se mi vubec neposune. A takovych perel je v tom clanku vice.
Nejlépe je být v důchodě a žádné termíny nemít. Jenže důchodci si VYMYSLÍ spoustu práce a pak každému říkají jak nestíhají. Doufám, že sám si důchodu užiju za pár let bez stresů a v relativním zdraví.
Na druhou stranu oni ti důchodci už nejsou tak výkonní jako dřív, takže jim všechno déle trvá. A pak logicky nestíhají ;-)