Diskuze

Hnusné to bylo: když Češi hodnotí každou službu, každý obchod

Češi píší každý rok miliony internetových recenzí. Hodnotí všechno. Jak rychle jim přišel parfém z e-shopu, jak teplá byla voda ve vířivce, jak se usmíval číšník v restauraci. Uvažování typického zákazníka počátku 21. století představuje v článku Magazínu DNES redaktorka Scarlett Wilková.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Dost hloupý článek, který něco vypovídá i jeho autorce. Jmenuje se Scarlett a hodnotí Čechy, jak oni hodnotí služby a zboží. Zvláštní je, že ať narazím na jakoukoliv recenzi na služby cestovního ruchu nebo restaurace, polovina recenzentů jsou cizinci a nějakým zázrakem se v hodnocení shodují v hodnocení s českou částí. Stojí-li služby nebo jídlo za prd, napíšou to tak i oni. Takže Scarlett, dej si na hlavu další obklad, polkni aspirin a silvestrovském večírku se nejdřív dobře vyspi. Potom něco napiš.

3 0
možnosti
DK

Kladne recenze nasobim deseti a ze zapornych si beru polovinu. To asi tak odpovida skutecnosti, ze spokojeny zakaznik se sveruje dal jen vyjimecne, ale nespokojeny to troubi dal neustale. Ovsem nespokojenost je minimalne podle mych zkusenosti hodne subjektivni a mnoha lidem se ani zavdecit nelze - resp. nejvice je zklamete, kdyz si na nic zanadavat nemohou.

2 0
možnosti
TK

A není v článku opsána celá kniha? Neuvěřitelně dlouhé a o ničem..

5 0
možnosti
AS

Proc? Ja taky nestojim o spojeni me realne osoby s tim zvracenym a strelenym svetem internetu. Fuj....

0 0
možnosti
AS

nejak se to nespojilo, to byla reakce na vytku, ze se lidi u recenze pouzivaji prezdivky

0 0
možnosti
AS

No mi piseme primo hotelu, ze chceme lepsi pokoj nez tam jedeme. Vetsinou vyhovi. Rozdil tak 1500 kc na osobu.

0 0
možnosti
MK

Já sice ty recenze čtu, a dost se při nich bavím (stejně jako při diskuzích pod článkem, článek obvykle nic moc, ale ta diskuze;-D), ovšem asi patřím mezi ta zbývající 3%, protože se jimi fakt neřídím. A to třeba i z toho důvodu, že recenzent napsal, že "výřivka nefungovala tak, jak by mněla";-)

3 0
možnosti
JS

Myslím si, že by nebylo od věci zavést i recenze na články, aby se pak daly třídit i podle autorů a přidělovat jak autorům, tak článkům hvězdičky spokojenosti. Pak by čtenář věděl, že čtením některých jen zbytečně ztrácí čas;-).

6 0
možnosti
TK

To je trošku problém, protože negativní hodnocení by dostávaly nejen nekvalitní články, ale i články píšící o něčem, o čem většina nechce slyšet.

0 0
možnosti
JS

Ten článek je asi výplod nějaké zhrzené mysli:-(.

Recenze jsou velmi přínosné a to jak na služby, tak na zboží a jejich síla je právě v tom, že je jich u nás hodně, protože se tam nějaká ojedinělá pomstychtivá lehce ztratí, pokud je většina spokojena. Chápu, že to může být pro některé problém, když jejich služby jsou většinově pod palbou kritiky.;-)

5 0
možnosti
KT

omyl, pres ceskou cestovku jsem nekolikrat jela. staci umet anglicky, prohodit par slov a usmivat se kdyz odevzdavame pas a VZDY jsme dostali hezky a cisty pokoj. dokonce jsme byli nekdy i ubytovani driv nez ostatni.

0 2
možnosti
MN

téééda, to jste fakt šikula

3 0
možnosti
MV

Co je divného na tom, že hostovi přijde dát 70 korun za vodu v láhvi "úplně mimo"? Prosím poučte mě někdo.

6 0
možnosti
MN

Nic divného na tom není, proč se ptáte?

0 0
možnosti