- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dost hloupý článek, který něco vypovídá i jeho autorce. Jmenuje se Scarlett a hodnotí Čechy, jak oni hodnotí služby a zboží. Zvláštní je, že ať narazím na jakoukoliv recenzi na služby cestovního ruchu nebo restaurace, polovina recenzentů jsou cizinci a nějakým zázrakem se v hodnocení shodují v hodnocení s českou částí. Stojí-li služby nebo jídlo za prd, napíšou to tak i oni. Takže Scarlett, dej si na hlavu další obklad, polkni aspirin a silvestrovském večírku se nejdřív dobře vyspi. Potom něco napiš.
Kladne recenze nasobim deseti a ze zapornych si beru polovinu. To asi tak odpovida skutecnosti, ze spokojeny zakaznik se sveruje dal jen vyjimecne, ale nespokojeny to troubi dal neustale. Ovsem nespokojenost je minimalne podle mych zkusenosti hodne subjektivni a mnoha lidem se ani zavdecit nelze - resp. nejvice je zklamete, kdyz si na nic zanadavat nemohou.
A není v článku opsána celá kniha? Neuvěřitelně dlouhé a o ničem..
Proc? Ja taky nestojim o spojeni me realne osoby s tim zvracenym a strelenym svetem internetu. Fuj....
nejak se to nespojilo, to byla reakce na vytku, ze se lidi u recenze pouzivaji prezdivky
No mi piseme primo hotelu, ze chceme lepsi pokoj nez tam jedeme. Vetsinou vyhovi. Rozdil tak 1500 kc na osobu.
Já sice ty recenze čtu, a dost se při nich bavím (stejně jako při diskuzích pod článkem, článek obvykle nic moc, ale ta diskuze), ovšem asi patřím mezi ta zbývající 3%, protože se jimi fakt neřídím. A to třeba i z toho důvodu, že recenzent napsal, že "výřivka nefungovala tak, jak by mněla"
Myslím si, že by nebylo od věci zavést i recenze na články, aby se pak daly třídit i podle autorů a přidělovat jak autorům, tak článkům hvězdičky spokojenosti. Pak by čtenář věděl, že čtením některých jen zbytečně ztrácí čas.
To je trošku problém, protože negativní hodnocení by dostávaly nejen nekvalitní články, ale i články píšící o něčem, o čem většina nechce slyšet.
Ten článek je asi výplod nějaké zhrzené mysli.
Recenze jsou velmi přínosné a to jak na služby, tak na zboží a jejich síla je právě v tom, že je jich u nás hodně, protože se tam nějaká ojedinělá pomstychtivá lehce ztratí, pokud je většina spokojena. Chápu, že to může být pro některé problém, když jejich služby jsou většinově pod palbou kritiky.
omyl, pres ceskou cestovku jsem nekolikrat jela. staci umet anglicky, prohodit par slov a usmivat se kdyz odevzdavame pas a VZDY jsme dostali hezky a cisty pokoj. dokonce jsme byli nekdy i ubytovani driv nez ostatni.
téééda, to jste fakt šikula
Co je divného na tom, že hostovi přijde dát 70 korun za vodu v láhvi "úplně mimo"? Prosím poučte mě někdo.
Nic divného na tom není, proč se ptáte?