- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jestli to nebylo tak, že si domluvil platbu inkasem, ale první platba musí být příkazem. Já si takto málem naběhl při změně výše pojistného a jen fakt náhodou jsem si všiml, že po 3 letech, kdy se peníze strhávaly automaticky, jsem najednou měl zaplatit příkazem.
Wtf? Jaká chyba v platbě? Prostě nezaplatil a zrovna hádat se o to s pojišťovnou, kde celý business stojí na tom, že platíte, kdyby něco náhodou, zkusit ve stylu my jsme neplatili, ale teď se něco stalo, tak by jsme chtěli peníze, je na hlavu.
Pojistka nebyla zaplacena, tudiz nechapu ten kulervouci clanek. Zcela zretelne si to ten pan rozmyslel ci na to zapomnel
Je to vůbec možné? Sjednávám pojištění a u podpisu direkt platím. Pojišťovna postupuje správně.
Ze zákona máte možnost zaplatit do 21 dnů od sjednání pojištění. Což je na jednu stranu dobře (můžete si porovnat více produktů), ale v tomto případě fakt smolné, že na to pán zapomněl.
Dlužno podotknout, že (alespoň například GČP) vám během této doby nejméně jednou, ale někdy i 2-3x pošle upozornění na platbu.
Tak to je hodně eufemistický nadpis "Kvůli chybě v platbě", dle článku neuhrazení pojistného...
Ona kdyby ta pojišťovna chtěla, tak by to šlo. Takto si jen úlevně oddychla...
Na druhou stranu - fakt je, že dva měsíce na aktivační platbu, to je opravdu dost času.