Diskuze

Dodavatelé energií lákají zákazníky i na moderní zákaznické služby

Doby, kdy byl zákazník ochoten čekat na zákaznické lince na spojení dlouhé minuty, a ještě ve vymezené pracovní době, jsou dávno pryč. V době moderních technologií prostě lidé očekávají i od dodavatelů energií flexibilitu, která jim zajistí komfort. Kvalita zákaznických služeb tak hraje stále větší roli.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MR

Doba se neustále zrychluje tak je jasné, že se tomu budou chtít i lidi přizpůsobit a nebudou chtít svůj volný čas trávit někde ve frontách po úřadech. Proto stoupá zájem po různých appkách atp. Podle mýho je to také známka kvalitního dodavatele když dokáže nabídnout veškeré tyto vymoženosti. Já třeba teda na appkách vyloženě neujíždím, ale webovou kancelář co mám u bohemky zřízenou, tak ta mi přijde opravdu fajn. A vyřídit věcí se v ní dá opravdu nespočet.

0 0
možnosti
ZK

Z38d84e22n54e38k 54K92o20č61í

17. 10. 2019 13:39

Je to určitě o síle zvyku, ale dá se to. Taky jsem dřív nedal dopustit na kamenné pobočky a teď od nich upouštím a raději to zařídím na internetu. A třeba u změny záloh je to fajn, že se to akorát v tý kanceláři u nich nakliká a je to. Jet k nim, tak by mě to stálo několik hodin času.

0 0
možnosti