- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Osobně si myslím, že po přijetí TTIP by američané Evropu dusili daleko víc podobnými věcmi.
Tady mají sami máslo na hlavě, ale stejně jdou evropským zemím po krku.
Zase Donald přemýšlí twitterem místo hlavy?
obávám se že tohle nemá s Donaldem nic společného...
Cože? Jak můžou být dotace špatné?
Světová obchodní... rozhodla... Jo, to náš ministr obrany v sukních taky rozhodl... :-)
Je zvláštní, že tady diskutéři řeší, zda (volně převyprávím nadpis) Boeing má či nemá právo oplatit Evropě nelegální subvence, a přitom si neuvědomují, že především jde o neefektivně vynaložené peníze i z jejich daní.
Bylo nebylo jedno království, kde byli všichni lidé tuze spravedliví - neplatili firmám dotace, neposkytovali zvýhodněné úvěry, nedávali daňové úlevy, nefinancovali vývoj přes vojenské zakázky, nepodléhali výhrůžkám firem, že odejdou jinam ... a tak v tom jednom království nebyl žádný pořádný průmysl, protože v okolních království lidé až tak moc spravedliví nebyli.
Přijde mi to kontraproduktivní. Ano Airbus má hodně našlápnuto a mimo letadel poskočil i u helikoptér o velký kus dopředu.
Ale co brání USA ke stejným krokům? Jo vím, chamtivost a přílišné sebevědomí, že nikdo jiný být lepší nemůže.
380-to je i v turist třídě pohoda, dost místa ve všech směrech (Praha-Dubaj), Za hodinu na to 777 do Denpasaru, na to raději nevzpomínat
Nějaká souvislost s článkem? Vnitřní konfigurace je otázkou preferencí leteckých společností. S typem letadla opravdu nesouvisí.
A ze jsem tak smely - co do toho ma co Americka WTO mluvit?
WTO je mezinárodní se sídlem ve Švýcarsku.