- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ano vyjdou, bude to sice bolestne, ale uplne nejlepsi sance pro novy zacatek. Podle prislovi, "co te nazabije to te posili".
Asi jako kdyz meteorit zabil dinosaur aby dal prilezitost savcum.
Aby VW z tohoto skandálu vyšel silnější , musel by této situace využít k totální reorganizaci a snížení personálu o nějakých 10-20%..ale to nevidím příliš reálně. Spíše se budou drbat dodavatelé..
přesně, našel dost odvahy dělat podvody, jenže odvaha mu byla k ničemu, protože byl při podvodu přistižen, to je jako u zloděje, taky si dodává odvahu, aby něco ukradl a pak už jen čeká, jak to dopadne
Skandal, aféra, palcové titulky. A ve své podstatě se nestalo nic, co by běžného zákazníka zajímalo nebo se ho dotklo. Auta budou mít dal spotřebu 30% nad deklarovanou, protože fyzika platí dal a různí regulatori se mohou na hlavu stavět jak chtějí a vymyslet klidně další způsoby a cykly měření, které nemají s reálným provozem nic společného. Jde jen o to, vše prorazit , zkomplikovat a z výrobců získat větší vypalne , které ovšem do centu zaplatí kupující.
No hlavně si pořád kakejte na hlavu, zatímco ostatní podvodníci jsou v koutku tiše vysmátí. To určitě pomůže. Děláte dobrá auta a není se za co stydět (až na ten motor 1.2 TSI s rozvodovým řetězem)
Ze současného skandálu se koncern VW ve stávající podobě již nevzpamatuje.
http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/477912/kauza-volkswagen-a-kriminalni-kapitalismus.html
Bla bla bla.... dodáváme koncernu VW výfukové systémy, i pro naftové motory a zakázky neklesly, stejně tak u ostatních výrobců a ani nevzrostly, takže vše +- běží tak, jak má. Jenom někteří teoretici jako vy a novináři vidí vše negativně a jen tlacháte nesmysly, k čemuž stačí komentáře a ani nemusím otevírat blog.
Mně se líbí, jak se nejdřív centralizuje, pak decentralizuje, pak zase centralizuje, teď už zase decentralizuje a vždycky je to jakoby krok tím lepším směrem. Nebylo by lepší, říci si, co tedy funguje lépe a nechat to už tak být?
Pořád se balancuje okolo optima. Nic není navěky. Takový je život.
Důkladně prověříme aktuální portfolio více než 300 modelů, včetně přesného vyčíslení ziskovosti každého jednotlivého modelu,“ řekl Müller.
aha takže doteď ziskovost jednotlivých modelů jako nepočítali? Zajímavá firma....
Zajímalo by mne, kolik lidí to jejich posílení odnese rakovinou plic
Super, konečně ty předražený Škodovky budou zlevňovat!!!