Diskuze

Němci postávají na peronech. Cíl jezdit včas jejich dráhy letos nesplnily

Osmdesát procent dálkových spojů mělo v Německu dorazit v roce 2017 včas. Tento cíl však padl. Němci vysvětlují zpoždění vlaků také zásahem shůry. Kromě drah za to prý mohou podzimní bouře, které se přes zemi prohnaly.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

NO, on kdyz na elektrifikovanou trat spadne takovej strom, tak je to hodnehodinovy zpozdeni. A to se jiste zapocitava i do tech vasich procent.

Jak se zapocitavaji pravidelna pulhodinova zpozdeni na trati BRNO-C. BUDEJOVICE- PLZEN?

0 0
možnosti
JJ

Úplně stejně. Vlak buď přijede včas nebo pozdě. Žádná další možnost není. Bere se počet vlaků včas ku počtu vlaků celkem. Doba zpoždění na počet zpožděných vlaků nemá z logiky věci žádný vliv.

0 0
možnosti
MN

M47i62l62a73n 11N88ě39m47e15c

30. 11. 2017 11:23

To už neřešte. Nechte to Turkům a zdrhejte :)

0 0
možnosti

Zasah shury = Allah to tak chtel ?

0 6
možnosti
AC

Je vidět, že se Němci postupně integrují do muslimského prostředí. Začíná to pomalu, ale postupně se třeba zpoždění zvýší z minut na hodiny a nakonec třeba vlak nepřijede vůbec. Cesta je k tomu ještě dlouhá, ale nakročeno mají :-P

0 4
možnosti

Někteří ty uprchlíky fakt narvou všude.Rv

4 0
možnosti
PP

P14a29v96e30l 41P38i98l43á62t

30. 11. 2017 8:32

"...nebo se naopak u peronu objevily v předstihu".

Předpokládám, že bylo myšleno spíš "od peronu odjely v předstihu", protože málokomu by vadilo, když si může o něco dřív sednout dovnitř.

13 0
možnosti
JM

Třeba se vlak objevoval v takovém předstihu že si lidé mysleli že je to vlak co s perónu už odjel ;-D

0 1
možnosti
TT

Já mám taky takový dojem, že na zpoždění vlaků nadávají ti, kteří do toho nasednou jednou za tři roky. Anebo vůbec nikdy a zdůvodňují si tak svoje milované vožení hýždí.

Jo, a pak mezi nama ještě pobíhají Jančurovi fanatici.

8 3
možnosti
VH

to měl být +

Jinak hodně problémů vyřešilo to kdyby pro každou plánovanou výluku SŽDC udělalo výlukový jízdní řád a ten se našířil do vyhledávačů spojení.

1 0
možnosti
RF

Ono někdy stačí uměle prodloužit jízdní dobu. Pak jde vše pünktlich..

3 0
možnosti
PM

Z českého pera takové hodnocení německých drah opravdu sedí! Jistě to tam nefunguje 100%, ale to nikde, ani v tom Švýcarsku (z Japonska vlastní postřehy nemám, ale třeba v Číně jezdily vlaky, jimiž jsem jel, přesně na pár vteřin). I ve Švýcarsku dokáže mít IC 10 minut zpoždění a chytat pak třeba v Curychu, před 7 perónů, přípoj do Německa odjíždějící za 2 minuty (několikrát za den, na rozdíl od vnitrostátních vlaků) a samozřejmě nečekající, to je zážitek!

0 0
možnosti
RJ

Ve Švýcarsku se zpravidla na přípoje nečeká. To je i ten důvod, proč jezdí včas. Protože nejčastější příčna zpoždění je čekání na zpožděný vlak.

5 0
možnosti
JM

J67i11ř48í 53M36a25c95e17k

30. 11. 2017 7:38

V jiné věci se ale Česko Němcům nevyrovná: Němci mohou postávat na peronech, protože se tam ví rok dopředu, z jakého peronu vlak pojede. Češi postávají v hale před cedulí odjezdů a když 5–10 minut před odjezdem konečně naskočí číslo peronu, nastává nedůstojný úprk, pomalu chodící lidé jaksi nestíhají. Proč to nejde jako v Německu? Nechtělo by to u nás vyhodit pár neschopných odpovědných osob?

6 1
možnosti
Foto

J88a76n 85V72a95l35a28l95í32k

30. 11. 2017 7:47

Za to nemohou ale ČD nýbrž SŽDC...

Správa železniční dopravní cesty s příchodem září změnila kritizovanou praxi na pražském hlavním nádraží, kdy se cestující dozvídali číslo nástupiště často jen několik minut před odjezdem.

Nově bude informace na tabulích s odjezdy uvedena už půlhodiny před odjezdem příslušného vlaku. „Přínos tohoto opatření spatřujeme především ve skutečnosti, že cestující budou mít dostatek času se beze spěchu dostavit ke správnému nástupišti a pohodlně nastoupit do svého vlakového spoje,“ uvedl mluvčí SŽDC Marek Illiaš.

5 0
možnosti
KT

Ano, tady se píše o dálkových spojích, ale mnohem více lidí potřebuje denně spolehlivé místní spojení - do práce, do školy apod.

Z vlastní zkušenosti - pokud některý ze spojů na trati Praha - Neratovice dodrží jízdní řád, je to důvodem k oslavám a díkůvzdání. V zimě a při práci na trati pak i to, že vlak vůbec jede.

0 0
možnosti

Ono je to právě naopak, regionální spoje jezdí včas na více než 95 procent, dálkové vlaky někde kolem 80 procent a celkově to pak tedy vychází na těch 90 procent, protože regionálních vlaků je mnohem více a celkovou statistiku tím zlepší. Jinak na trase Praha - Neratovice je nyní asi šest vlaků a všechny jedou na čas. Můžete sledovat například babitron a sám uvidíte.

2 1
možnosti