- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
NO, on kdyz na elektrifikovanou trat spadne takovej strom, tak je to hodnehodinovy zpozdeni. A to se jiste zapocitava i do tech vasich procent.
Jak se zapocitavaji pravidelna pulhodinova zpozdeni na trati BRNO-C. BUDEJOVICE- PLZEN?
Úplně stejně. Vlak buď přijede včas nebo pozdě. Žádná další možnost není. Bere se počet vlaků včas ku počtu vlaků celkem. Doba zpoždění na počet zpožděných vlaků nemá z logiky věci žádný vliv.
To už neřešte. Nechte to Turkům a zdrhejte :)
Zasah shury = Allah to tak chtel
Je vidět, že se Němci postupně integrují do muslimského prostředí. Začíná to pomalu, ale postupně se třeba zpoždění zvýší z minut na hodiny a nakonec třeba vlak nepřijede vůbec. Cesta je k tomu ještě dlouhá, ale nakročeno mají
Někteří ty uprchlíky fakt narvou všude.
"...nebo se naopak u peronu objevily v předstihu".
Předpokládám, že bylo myšleno spíš "od peronu odjely v předstihu", protože málokomu by vadilo, když si může o něco dřív sednout dovnitř.
Třeba se vlak objevoval v takovém předstihu že si lidé mysleli že je to vlak co s perónu už odjel
Já mám taky takový dojem, že na zpoždění vlaků nadávají ti, kteří do toho nasednou jednou za tři roky. Anebo vůbec nikdy a zdůvodňují si tak svoje milované vožení hýždí.
Jo, a pak mezi nama ještě pobíhají Jančurovi fanatici.
to měl být +
Jinak hodně problémů vyřešilo to kdyby pro každou plánovanou výluku SŽDC udělalo výlukový jízdní řád a ten se našířil do vyhledávačů spojení.
Ono někdy stačí uměle prodloužit jízdní dobu. Pak jde vše pünktlich..
Z českého pera takové hodnocení německých drah opravdu sedí! Jistě to tam nefunguje 100%, ale to nikde, ani v tom Švýcarsku (z Japonska vlastní postřehy nemám, ale třeba v Číně jezdily vlaky, jimiž jsem jel, přesně na pár vteřin). I ve Švýcarsku dokáže mít IC 10 minut zpoždění a chytat pak třeba v Curychu, před 7 perónů, přípoj do Německa odjíždějící za 2 minuty (několikrát za den, na rozdíl od vnitrostátních vlaků) a samozřejmě nečekající, to je zážitek!
Ve Švýcarsku se zpravidla na přípoje nečeká. To je i ten důvod, proč jezdí včas. Protože nejčastější příčna zpoždění je čekání na zpožděný vlak.
V jiné věci se ale Česko Němcům nevyrovná: Němci mohou postávat na peronech, protože se tam ví rok dopředu, z jakého peronu vlak pojede. Češi postávají v hale před cedulí odjezdů a když 5–10 minut před odjezdem konečně naskočí číslo peronu, nastává nedůstojný úprk, pomalu chodící lidé jaksi nestíhají. Proč to nejde jako v Německu? Nechtělo by to u nás vyhodit pár neschopných odpovědných osob?
Za to nemohou ale ČD nýbrž SŽDC...
Správa železniční dopravní cesty s příchodem září změnila kritizovanou praxi na pražském hlavním nádraží, kdy se cestující dozvídali číslo nástupiště často jen několik minut před odjezdem.
Nově bude informace na tabulích s odjezdy uvedena už půlhodiny před odjezdem příslušného vlaku. „Přínos tohoto opatření spatřujeme především ve skutečnosti, že cestující budou mít dostatek času se beze spěchu dostavit ke správnému nástupišti a pohodlně nastoupit do svého vlakového spoje,“ uvedl mluvčí SŽDC Marek Illiaš.
Ano, tady se píše o dálkových spojích, ale mnohem více lidí potřebuje denně spolehlivé místní spojení - do práce, do školy apod.
Z vlastní zkušenosti - pokud některý ze spojů na trati Praha - Neratovice dodrží jízdní řád, je to důvodem k oslavám a díkůvzdání. V zimě a při práci na trati pak i to, že vlak vůbec jede.
Ono je to právě naopak, regionální spoje jezdí včas na více než 95 procent, dálkové vlaky někde kolem 80 procent a celkově to pak tedy vychází na těch 90 procent, protože regionálních vlaků je mnohem více a celkovou statistiku tím zlepší. Jinak na trase Praha - Neratovice je nyní asi šest vlaků a všechny jedou na čas. Můžete sledovat například babitron a sám uvidíte.