Diskuze

Brusel vyšetřuje, zda německé automobilky uzavíraly tajné dohody o emisích

Evropská komise zahájila rozsáhlé vyšetřování, které má posoudit, zda automobilky BMW, Daimler a Volkswagen v rozporu s pravidly Evropské unie neuzavřely tajné dohody, jejichž cílem bylo nekonkurovat si při vývoji a zavádění technologií pro čisté emise u benzinových a naftových osobních aut.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VB

Za lepší neomarxisitcké zítřky:-):-):-)bez aut, auta jen pro vyvolenou elitu.:-)

1 1
možnosti
JV

Tak určitě. I tu pokutu jim napařte. Klidně miliardy... Však my ostatní, tj. spotřebitelé, Vaše manýry a nereálné požadavky moc rádi zaplatíme... ;-€

2 0
možnosti
JK

Evropská komise by měla především vyšetřovat, jak moc jsou nové emisní limity reálně splnitelné a podle toho je taky nastavovat.

6 1
možnosti
SK

Ano, a pokračovat v odhalování a prověřování dále !! Jistě prvním odhaleným byl a je VW ale už před pár lety bylo potvrzeno, že nebyli jedinými a v dieselgatte se po nich opičili i Renault a Fiat ! Takže Brusel by neměl zůstat u polovičaté práce a odhalovat a trestat i ty další !!!!!!EU

0 0
možnosti
RB

Že by VW podvádělo? To se snad nestane. Vždyť i Dieselgate bylo v Evropě naprosto v pořádku a šlo jen o nějakou "bezvýznamnou" úpravu software. To by VW nikdy neudělal.

0 0
možnosti
LM

prave, rikalo se, z ejen bylo spatne kompaktibilni s normamam v USA, jinak to bylo OK.

0 0
možnosti
Foto

J14i28ř86í 41E16r87b41e80n

18. 9. 2018 10:46

Jestli chce EK vyšetřovat, tak zejména společnost Bosch. Ta je totiž dodavatelem HW i SW technologií pro řízení procesů u spalovacích motorů u většiny evropských vozů.

No a v druhém sledu můžou začít vyšetřovat lobbisty přímo od jednotlivých automobilek. Ty totiž byly tvůrci všech emisních norem, které se pak posílaly do výborů a do komisí jako bezproblémově splnitelné - žádný úředník, ale pouhý konkureční boj ve snaze vyřadit z trhu menší nezávislé výrobce.

3 2
možnosti
RB

Proč Bosch? Co si zákazník objedná, to dodavatel dodá... Nic víc, nic míň. Odpovědnost za finální výrobek leží na tom, kdo ho vyrobil a homologoval. Pokud by odpovědnost měl nést Bosch, musel by on podvést VW a ostatní, kteří by o tomto nesměli vědět a to, že o tom nevěděli, by museli dokázat.

1 0
možnosti
RM

"Brusel vyšetřuje, zda německé automobilky uzavíral tajné dohody o emisích"

Fakt dobrej češtin už v titulku :-(.

0 0
možnosti
Foto

J87i64ř16í 57E39r20b56e51n

18. 9. 2018 10:48

Jé, vy naděláte z překlepu...

Původní nadpis stejně zněl jinak: "Brusel se ptá: čachrovaly německé automobilky s emisemi?"

1 0
možnosti