- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Za lepší neomarxisitcké zítřkybez aut, auta jen pro vyvolenou elitu.
Tak určitě. I tu pokutu jim napařte. Klidně miliardy... Však my ostatní, tj. spotřebitelé, Vaše manýry a nereálné požadavky moc rádi zaplatíme...
Evropská komise by měla především vyšetřovat, jak moc jsou nové emisní limity reálně splnitelné a podle toho je taky nastavovat.
Ano, a pokračovat v odhalování a prověřování dále Jistě prvním odhaleným byl a je VW ale už před pár lety bylo potvrzeno, že nebyli jedinými a v dieselgatte se po nich opičili i Renault a Fiat Takže Brusel by neměl zůstat u polovičaté práce a odhalovat a trestat i ty další
Že by VW podvádělo? To se snad nestane. Vždyť i Dieselgate bylo v Evropě naprosto v pořádku a šlo jen o nějakou "bezvýznamnou" úpravu software. To by VW nikdy neudělal.
prave, rikalo se, z ejen bylo spatne kompaktibilni s normamam v USA, jinak to bylo OK.
Jestli chce EK vyšetřovat, tak zejména společnost Bosch. Ta je totiž dodavatelem HW i SW technologií pro řízení procesů u spalovacích motorů u většiny evropských vozů.
No a v druhém sledu můžou začít vyšetřovat lobbisty přímo od jednotlivých automobilek. Ty totiž byly tvůrci všech emisních norem, které se pak posílaly do výborů a do komisí jako bezproblémově splnitelné - žádný úředník, ale pouhý konkureční boj ve snaze vyřadit z trhu menší nezávislé výrobce.
Proč Bosch? Co si zákazník objedná, to dodavatel dodá... Nic víc, nic míň. Odpovědnost za finální výrobek leží na tom, kdo ho vyrobil a homologoval. Pokud by odpovědnost měl nést Bosch, musel by on podvést VW a ostatní, kteří by o tomto nesměli vědět a to, že o tom nevěděli, by museli dokázat.
"Brusel vyšetřuje, zda německé automobilky uzavíral tajné dohody o emisích"
Fakt dobrej češtin už v titulku .
Jé, vy naděláte z překlepu...
Původní nadpis stejně zněl jinak: "Brusel se ptá: čachrovaly německé automobilky s emisemi?"