- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Určitě lépe by manévr s letadlem zvládl odborář p. Smítal z DPO, který prohlásil, že práce řidiče autobusu se dá náročností přirovnat k práci pilota, nebo tak nějak... Já umřu smíchy....
Pan redaktor je opět odborník a tupě doslovně přeloží vše co mu přijde na stůl,aniž by se obtěžoval zjistit technické detaily,ale to už je na iDnes zvykem
Doufam, ze pilot , co manevroval, mel pojistku na blbost.
Pujc si nekdy na letisti ultralight a zkus ho rucne zastrkat do hangaru, kde je malo mista. Budes mit s tema kridlama problemy (Budes se tam chodit divat.) a to jsou radove kratsi, nez ma A380. I zkuseni piloti s tim maji problemy.
Poskozeni tohoto typu jsou relativne casta. Ten konec kridla je u A380 od pilota okolo 40m a jeste tam pilot v podstate nevidi.
Asi tam někdo vrazil kvalt bez meziplynu, synchrony to nezvládly. Zkoušeli se rozletět na dvojku, ale nepovedlo se.
Turbovrtulove motory obsahuji prevodovku.