Jaromír Soukup na snímku z března 2016 | foto: Petr Topič, MAFRA

Barrandovu klesá sledovanost, zachránit to má osmý pořad ředitele Soukupa

  • 593
Televize Barrandov klesající sledovanost řešila zrušením hlavní zpravodajské relace a propouštěním zaměstnanců. Od podzimu chce na nové diváky nasadit ještě větší kalibr - další pořad moderovaný generálním ředitelem televize Jaromírem Soukupem. Jím moderované pořady tvoří základ celého podzimního schématu, celkem jich bude během týdne osm.

Televizi Barrandov v první polovině letošního roku klesla sledovanost kanálů meziročně o 19 procent, v divácké skupině nad 15 let činila sedm procent. V červnu vydavatelství zredukovalo počet zaměstnanců o pětinu a od srpna televize zrušila svou hlavní zpravodajskou relaci Naše zprávy. 

Zatímco televizi ubyli zaměstnanci, přibude pořadů s jejím ředitelem. Pondělní večery budou patřit diskusi Instinkty Jaromíra Soukupa, čtvrteční večery diskusním blokům TÝDEN s prezidentem a Duel Jaromíra Soukupa. Diváci nepřijdou ani o stálice programu Arénu Jaromíra Soukupa či Kauzy Jaromíra Soukupa a na ně navazující nový formát Jak dopadly Kauzy Jaromíra Soukupa. 

A se startem podzimního programového schématu budou nedělní večery věnované souhrnu těch nejdůležitějších událostí za minulý týden v pořadu Týden podle Jaromíra Soukupa. Nový pořad Jaromír Soukup LIVE pak má být první a zároveň jediný diskusní pořad, ve kterém dostanou prostor lidé z publika.

Soukupovo vydavatelství Empresa Media televizi získalo na začátku roku 2013 od společností Moravia Steel podnikatele Tomáše Chrenka. Skupina Empresa Media je vydavatelem tištěných titulů Týden, Faktor Soukup, Instinkt, Sedmička, Top Dívky, Animáček nebo Popcorn a jejich on-line verzí. Zároveň je i dodavatelem zpravodajského obsahu pro TV Barrandov.

V únoru Soukup v jednom ze svých pořadů řekl, že mu přišla nábojnice:

8. února 2018

,