- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
....jako první v tomto státě zavede pracovní dobu 32 hodin týdně...........ale moc se neradujte odbojáři,bude to za míň peněz
tak je mi na blití. Takový hezký auto byla ta octávie. Pak přijde vylepšení a hned stojí v jedné řadě s rromstrem a fábií II
KIA chce na Slovensku investovat další velké peníze a zvýšit výrobu osobních automobilů do roku 2012 na 300 tisíc vozů/ rok. Pokud by to Korejci viděli v nejbližších letech tak černě, do žilinského závodu by v takovém rozsahu dál neinvestovali. Mnohými opovrhovaná KIA svým poměrem kvalita/ cena a delší záruční dobou si své zákazníky najde.
nemám s tím problém.Každý ať si vyrábí kolik prodá,nebo i na sklad. Dá sa s tým zvážať seno z hory?......možno kúpim!
http://ekonomika.sme.sk/c/4194469/kia-motors-mozno-postavi-zavod-na-vyrobu-motorov-na-slovensku.html
.
Škodovku moc nemusím, ale dobře si uvědomuji co znamená pro náš stát, podnikatele, zaměstnance. Proto jako druhé auto mám škodovku. Lidi vy jste se snad zbláznili, přímo nebo nepřímo je na ni závislá řada firem a to třeba přes několik dalších firem, aniž si to uvědomují. Je to řetězec který když se roztrhne tak je těžké ho spojit.
Jen si klidně nadávejte, ale aby vás tady nebylo socek víc než je zdrávo.
No já nevím, ale on snad z toho ani nikdo moc nejásá. Spíše tu lidé vyslovují názory, že škodovky jsou, zejména u nás, předražené (při srovnatelné výbavě) a z toho plyne jejich nižší konkurenceschopnost zvláště v situaci, kdy individuální zákazníci i firmy budou počítat každou korunu. Nadáváním se jistě nic nevyřeší, ale že se budou muset v Boleslavi nad cenovou politikou zamyslet je víc než jasné.
Ale ale... že by se nakonec ukázalo, že auto za 300 klacků a víc vážně není takové terno? Holt je třeba vzít čepici do ruky a přiznat si férově, že lidi na takovou drahotu nemají. Pro mladou rodinu s dětmi a hypotékou je i těch 230 za HTP Fabku moc. To se potom nelze divit. Ať sníží svoje enormní zisky a nebudou stačit vyrábět... a ještě na tom trhnou.
Dopadne to jako tenkrát s philipsem?
Phillips zaváděl výrobu CRT obrazovek v době, kdy všechny počítače už měly LCD monitory a místo klasických TV si lidé začali kupovat plazmy a posléze také LCD. Tahle analogie u aut asi neplatí.
drahá pracovní síla ---> drahé auto -----> malé prodeje ----------> málo práce -----> odchod
Draha pracovni sila??? Ta je na zapad od Rozvadova a presto se tam vyrabenym autum Skodovky vyrabene v Cesku cenove vyrovnaji. Spise drahy management s divnymi napady.
to je teda spatny - to pak asi odvede svy matersky firme do nemecka mene penez