- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud těm číslům správně rozumím a je vše pravda, pak to znamená, že mateřská firma začala škodovku tunelovat. Pokud si vyplatí dvaapůlnásobek zisku, nejde o nic jiného. A kdo jsou majitelé VW? Z větší části stát Germanistán, resp. Sasko, pak myslím 17% muslimové z Kataru a podobná cháska. A proč svoji montovnu tunelují?
Jednak potřebují prachy na dávky, ona každá legrace něco stojí, i zamuslení Evropy, potom potřebují asi zřidit jinde další montovny a hlavně je jasné, že spalování fosilních paliv pomalu končí a kdo začne ve velkém s elektroauty či vodíkovou technologií, převezme trh. No a špičkovou technologii si zavedou pochopitelně nejprve doma a ne v kolonii.
Když se řekne kam odpluly dividendy, mělo by se také na druhou stranu říci, odkud připluly tržby. Protože většina prodejů finálních výrobků mířila do zahraničí, tak teprve tam byla ona přidaná hodnota zpeněžena. Česko tedy nepřišlo zkrátka, zde byly vyplaceny mzdy, odvody z mezd, daně z příjmu, z tuzemských prodejů také DPH. Všechny tuzemské subdodávky byly pro stát taky zajímavé, ať už se jednalo o materiál a polotovary, energie, nebo nákupy služeb.
Asi třetinové oproti inkasovaným dotacím.
Zajímavé, jak tady spousta těch tvrdých pravičáků najednou závidí někomu, že zisk ze své soukromé legální aktivity po zdanění utratí tak jak chce a kde chce.
Je to spíš problém naší země, že mu nemůže, anebo nechce nabídnout dostatečně atraktivní podmínky pro to, aby ty peníze co mu zbyly znovu utratil u nás na další rozvoj své fabriky anebo založení jiné, která by produktivně zaměstnala víc lidí a naučila je to know-how, které zemi pak neopustí.
Chápal bych nějakou státní účast v energetice anebo jiných oblastech na kterých závisí chod státu, ale proč by měl stát vyrábět auta, anebo třeba vařit pivo mi nejde do hlavy.
ČR je eldorádo, ve kterém dosahují výrazného profitu většina firem, protože politici ani odbory nebyly schopné ty firmy dotlačit k tomu, aby platily mzdy odpovídající situaci, ve které se v ČR nachází - tedy plný člen EU, se vzdělanou pracovní silou, bez jakýchkoliv otřesů a rizik.
Se zaměstnanci v ČR se zachází jako kdyby byla ČR země s výrazným rizikovým profilem, kde pouze velká zisková marže může ta možná rizika přebýt. To možná bylo pravda v roce 1990, ale rozhodně ne posledních 15 let (tj. doba plného členství v EU).
To bylo pořád starostí, kdo ty elektromobily zaplatí.
Nízká daň ze tisku vede k nízkým reinvesticím a vysokým odlivům kapitálu.
Ale to je přeci u kolonií naprosto normální.
Proč mají v USA progresivní daň ze zisku a v Rusku rovnou daň?
Kdo je tu vyspělá a kdo rozvojová země?
No já nevim, ale kapitalisticke USA maji obecne nizsi dane nez komunisticke Rusko
Rekl bych, ze si to vlastnici techto uspesnych automobilek zaslouzi. To ma nekdo vyrabet auta zadarmo?
A zaslúži si to aj štát, ktorý to predal - zinkasuje s tých dividend 35 percent. Keby si to nechal, nezinkasoval by nič.
To je zase článek jak z Rudého Práva sedmdesátých let.
V sedmdesátých letech byly dividendy?
krásné, můžeme si zatleskat...teda na tváře, myslím jo a příští rok to chce přidat