OTÁZKA:
Dobrý den, souhlasím s omezeními. Osobně bych byl pro ještě pro přísnější omezení, např. v oblastech, kde intenzita dopravy způsobuje překračování hlukových limitů (provoz je tedy umožněn jen na vyjímku, a těch případů není málo). Doufám, že tato omezení, spolu např. s růstem mýtného, povedou k tomu, že se omezí zbytečné převážení zboží přes celou EU,cenově se příblíží přepravě po kolejích. Toto podpoří regionální výrobce (nebude se vyplácet převážení mléka či jiného zboží původem ze severu na jih a z jihu na sever). Uveďte mi prosím pár důvodů, proč se tomuto modelu bráníte ? Nejde vám o lidi, kteří podél silnic bydlí ?
řidič
ODPOVĚĎ:
Ale my se žádnému modelu nebráníme. Kamiony jen uspokojují potřeby nás všech. Musíte své návrhy prezentovat ostatním občanům a případně hypermarketům, aby si toto zboží neobjednávali. My se bráníme jen tomu, aby někdo bez racionálních důvodů zkrátil řidičům pracovní týden jen 4,5 dne. Dále existuje mnoho důvodů, proč toto opatření stejně není realizovatelné v praxi. Jak by bylo Vám v této situaci, kdyby Vám někdo nařídil, že v pátek odpoledne půjdete ještě na hanbu a domů k rodině se dostanete až v noci, nebo v sobotu ráno? Nebo snad máte pocit, že za volanty kamionů nesedí lidé? A k těm lidem, já sám bydlím v takové lokalitě, ale jediným řešením jsou obchvaty. Ještě si představte, co se stane, až se v pátek v 18,00 hod. ta lavina zadržená na hranicích protrhne.
16.9.2008 12:29