- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No, při představě, že za chvíli rozkopou celou dálnici D1 a cestování Praha Brno bude ještě větší hrůza než dosud, ocenil bych slušnější vlak s klimatizací a možností zakoupit si občerstvení tak, aby to nebylo předražené jak slavné Pendolino nebo pomalé a s neuvěřitelným časovým skluzem jak všechny ostatní vlaky od ČD.
Ja ani ne, protoze prave od roku 2013 na te trase maji CD zacit nasazovat RailJety, coz bude zcela jina liga. Pokud jde o casovy skluz, tak ten je tam nejcasteji z duvodu opozdeneho prijezdu ze sousedniho statu a s tim ani Jancura nema sanci neco udelat. Jinak pokud jde o cenu obcerstveni, tak prave kvuli tem cenam CD vypsaly nejake vyberko na noveho dodavatele sluzeb, takze to se, pevne doufam, taky zlepsi.
Ano je zážitek sledovat nadšení cestujících,kteří by na základě tří,opravdu tří provozovaných vlaků,chtěli demontovat ČD,které provozují denně stovky,ale možná tisícovku vlaků.Myslím,že to je jasný důkaz o IQ českého občana.Nechá se zmasírovat médii,kafem a novinama zdarma.Ale podstatné věci ho nezajímají.Je fajn,že Jančura donutil ČD snížit ceny,ale jak se zdá,tak o to mu nešlo,protže proti tomu protestuje.Čili jeho zájem je spíše vytlačit konkurenci,tak jak to dělal na silnici a potom cenu patřičně dorovnat.ČD raději předem upozorní ,že zvedne ceny v důsledku vašší DPH,Jančura mlčí...tak nevím,buďto se rozhodne cenu dumpingem udržet,anebo zvedne taky,ale moc se mu to nehodí do médií...já mu prostě nevěřím.Raději bych chtěl,aby trasu mezi Brnem a Prahou provozoval Leo Express.Rozhovor s majitelem mně utvrdil v tom,že to je na rozdíl od Jančury člověk,který věci rozumí a konkurenci vidí jako výzvu a ne jako otloukánka pro svoje tupé mediální výboje.
Porovnejte provoz ČD s provozem a kulturou cestování s Jančurou a bude to 1000 : 1.
Porovnávat roky zastaralý vozový park s několika vlaky? Co je to za koninu?
mezi Prahou a Břeclaví jezdí prakticky výhradně mezistátní spoje, které jsou na územích jednotlivých států provozovány českými, slovenskými, maďarskými, rakouskými a německými státními drahami, z nichž každé (snad kromě slovenských) na tyto vlaky na základě vzájemných dohod nasazují své vozy. To by se pan J. patrně musel napřed dohodnout se všemi těmito společnostmi, což pochybuji, že udělal. Zase se zde píší polopravdy, ostatně jako vždy. Nehledě k tomu, že by jistě nejezdil bez dotací, jen by se možná nazývaly jinak.
Co konkrétně vám brání přečíst si a pochopit obsah článku?
však on to daňový poplatník zatáhne ....
Prosím diskutující aby:
1/ si zjistili za co dopravce platí SŽDC
2/jak se provozují vlaky mezi státy a jak se platí (to aby jste na hranicích nemuseli přestupovat)
Tady nějakému cirkusákovi pendlují tři vyřazené soupravy tam a zpátky, a vy z něj padáte na zadnici. Mějte trochu soudnosti. Přes den jezdí v síti tisíce vlakových spojů. Ministerstvo nemůže ohrozit dopravu na mezinárodní trati jen proto, že cirkusák napíše dopis.
...že se o to, převážet mezi nimi lidi, všichni tak perou? Mě to připadne obojí stejná díra.
Nebo se někdo někam stěhuje? Pražáci do Brna nebo Brňáci do Prahy?
Asi je pro ně zajímavé, že tam jezdí substrát, který platí. Mimoto nejsou zastávky jen v Praze a Brně...
Jupiiiii a jde se to zapit :-D Jancura nebude jezdit do Brna :-D Uz sem se bal ze se mi zvednou drasticky naklady za cestovani :-)
Je jasne o co Jancurovi jde. Za rok ma zacit jezdit dalsi konkurencni dopravce a jak tu v jinem clanku bylo velmi okrajove zmineno, tak oproti puvodnimu planu tento dopravce pravdepodobne planuje zacit jezdit prave mezi Prahou a Brnem. Proto Jancura tak specha... vi, ze za rok by si uz nemusel skrtnout. Takze preventivne rozehrava medialni hru. Hru plnou fantazii a polopravd.