- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zastavte všechny plochy bytovkama a kancelářema
To už se děje. Jen po cestě do práce asi 20 minut MHD mám asi 10 staveb. Staví se třeba i kolem Libeňáku. Tam je to při každých záplavách pod vodou a hle, ono to nevadí, jak byty tak i kanceláře se tam staví. To bude řevu, až jim to první záplava zatopí.
40 let a ještě více se tu na infrastrukturu pořádně nešáhlo. Všichni nadávají, v jakém je to stavu a proč se to neopraví. Nyní, když se konečně malými krůčky začíná s opravami, tak jsou tu bombastické články a nářky lidí, jak jsou zácpy a kolony.
Je jisté, že opravy i modernizace nutné jsou. Ale jak sám píšete, léta se na to nesáhlo a nyní už nezbývá nic jiného. Kdyby se průběžně opravovaly drobné závady, byly by ty tratě v mnohem lepším stavu a podobné dlouhodobé výluky by téměř nebyly potřeba, respektive také byly, jen za mnohem delší dobu.
Jenomže proč to opravovat průběžně, levně, když se to může opravit jednou za čas draze. Z drobné opravy neodkloníte nic, z takové velké ale už něco za nehtíkem zůstane.
Aby si paní primátorka připadala jako v zahraničí, tak by ještě měli rozkopat letiště a metro přidat nějaké výluky.
Jen se nebojte, výluk a různých objížděk bude v Praze o prázdninách více než dost. O dálnici raději ani nemluvím.
Důvodem, proč jsou v Česku přes léto uzavírky silnic, je boj proti imigraci a turismu.
Snad to nedopadne jako slavné obležení Brna silničáři před pár lety :)))
Problémem je i doba výstavby. 2 kruhový objedzd - Rakousko 8 týdnů. Plán Veselí nad Moravou - 2,5 roku. Něco je tady špatně.
a jste si jistý že srovnáváte 2 stejné věci ?
Lidem se prostě nezavděčíš Je zřejmé, že se to musí opravit a bohužel se to časově potká i opravami na silnicích. Je to logické, oboje nelze opravovat v zimě, a kdybychom čekali, až se opraví silnice, tak by se železniční trať zatím rozpadla. Takže budeme nadávat, nadávat a nadávat... protože přijedeme někam o chvilku později
To nic nemění na situaci kdy taková trat 171 měla být opravena už dávno. A ne čekat až se zcela rozpadne.
Proc v tomhle kocourkove nefunguje nejaka domluva v rizeni staveb? To se rozkopou silnice, rozkopou se vlaky, vse se zacne radoby opravovat a nikdo se nikam nedostane. To je furt do kola rok co rok. Tady nejen, ze se neumi stavet nebo opravovat rychle a hlavne kvalitne. Tady se neco dela pul roku nebo 10let a vysledek je jak kdyz to delaji ucni ze skoly bez dozoru a stoji to ranec penez jak kdyby to delali ti nejlepsi profici.
To se lehko řekne - v situaci, kdy výkupy pozemků pro stavbu váznou, teď vám vyprší platnost EIA, každé výběrové řízení napadne protiuchazeč u UOHS a nakonec se ještě nějaký ňouma ohradí proti prodloužení platnosti stavebního povolení, jste rádi že nakonec po 8 letech vůbec můžete začít stavět...