- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ani nejmodernější vlaky nepomohou na neelektrifikované jednokolejce, jako např. mezi Kladnem a Prahou. Tam by se denně svezlo každým směrem 40 000 lidí. Zatím jezdí auty a busy.
Některé příspěvky zde přesně potvrzují to, že dnes může do všeho kecat kdejaký idiot.
A to je dobře. Jen ať kecají. Svoboda projevu je i u nás značně omezená, tak nechť tímto způsobem ji všichni prosazují.
Je pravda, že na jižní Moravě mají přestat na železnici jezdit České dráhy? Nebo možná nová společnost Jihomoravská železniční doprava (JMŽD) se bude dělit o železnici?
Stát není schopný řídit už skoro nic,ale slybama nezarmutíš.Další je jen to,že jízdné roste neúměrně ke službám.A že na tratě nasadily v příhraničí Německé vozy,tak jen jízdné se zvedlo o 10,-kč,Tak že Jablnec-Tanvald zaplatím 18,-kč a autobusem jen 14,-kč.
Máte pravdu, je to neúměrné. Na mnoha tratích již jezdí vlaky srovnatelné s Německem ale jízdné pořád stojí jak v Ugandě.
A vaše pohádka o zvyšování jízdného je blbost a to vidí snad každý. Kilometrový tarif je v celé republice shodný, nelze udělat jiné ceny v příhraničí a jiné ve vnitrozemí. Ceny se zvyšují plošně a to je, vzhledem k růstu platů a inflaci, celkem logické. A jelikož se ceny zvyšují mnohem pomaleji než se modernizují vlaky tak je jasné, že to bude platit stát.
Na západě už mají dávno díky EIB postavené železnice i dálnice. Dobrá zpráva je, že už to u nás také někoho napadlo, nicméně otázkou zůstává, dokážeme ty peníze investovat správně?
Samozřejmě - postavíme za to desítky kilometrů zábradlí a protihlukových stěn, plně v souladu s normami
Hele jako jó, je dobře, že budeme na lokálkách jezdit něčím modernějším než humanizovanými hrkátky zkonstruovanými před 45 lety.
Jenže ono je taky důležité mít po čem jezdit. A ani moderní stroj nepojede nijak výrazně rychleji než ten šukafon, pokud bude muset co chvíli jet jen 20 km/h kvůli zvlněným kolejím či nepřehledným přejezdům a pokud bude muset stavět na nepoužívatelných zastávkách, zatímco obyvatelé a zaměstnanci by je potřebovali o kiláček dál.
do vlaků ať si investují dopravci... spíš by se to mělo dávat tedy na budování kolejí...
V regionálce? A z čeho? Oni snad mají zisk takový, aby to měli z čeho koupit? Ne... přiměřený zisk je na to moc malý.
Konečně vláda ČR začala chápat potenciál železnice. A úmorně tomu začne do železnice lít peníze.