Diskuze
První soud o vlaky Praha - Ostrava. Leo Express chce stamiliony po ČD
Děkujeme za pochopení.
M24i61r13o16s87l68a14v 58Z62i21k12m88u96n46d
Pakliže by Leo jezdil za korunu, ale ČD by musely jezdit za vyšší cenu, tak to samo o sobě vzbuzuje pochybnost o smysluplnosti takové konstrukce ... poněkud to naráží na "neviditelnou ruku trhu" ... a teorie o konkurenčním prostředí ...
M31i70r84o55s85l16a54v 67Z17i73k85m79u69n55d
A co krajské vlaky, které se úplně kryjí s trasou ...
J63o13s58e87f 23H56o45n19e97š
LEO nastoupil až když Jančura vinil ČD z predátorských cen.Mohl hodit zpátečku a nebo věděl do čeho jde,tak nevím jestli má naději na úspěch.Mohl pochopit,že 3 kohouti na jednom smetišti nevěští nic dobrého.Proč třeba nešel na trasu Praha-Brno?Tam dráhy nabízely jízdenku za 150,tudíž konkurovat nemá smysl.Možná,že jeho vlaky jsou určeny na severní trakci.
O73d87s74t76r63a87n50ě72n78ý 94U11ž77i32v82a20t57e97l
K55r54y38š29t18o98f 58L93a59n62í24k
usmevne. oni na to sli od zacatku blbe, ale muzou za to CD.
J74o49s10e22f 71B20a66l21o39u89n
Proč by ČD měli doplácet na Leošovu neschopnostČD pouze reagovali na vzniklou situaci stejně jako by to udělal každý podnikatel
J78o65s11e17f 83B67a76l40o30u48n
Neschopní podnikatelé chtějí po státních drahách kompenzaci za své diletanstvíPane Novotný kdo vás nutil podnikat zrovna v tomhle oboruByla to vaše volba a váš boj,ČD se zachovali tržně,nic víc nic míň.
P40e25t98r 88N64i68v54n79i74c27k69ý
Nechť soud posoudí, zda-li ČD byly skutečně dominantem a zda-li jezdily pod náklady (což by jako dominant podle zákona nesměl).
Když někdo v nečem podniká, tak očekává, že se zákony budou dodržovat, obzvlášť od státem zřízených organizací.
M57a13r55t11i65n 59N71o52v45o68t67n75ý
Leoš Novotný mi svým způsobem podnikání začíná čím dál víc připomínat Šťávu a jeho Diag Human. I když ten to měl tedy těžší, protože za něj nekopala média.
K87a37r21e33l 40V81o62l39n23ý
co tady prskáte pokud soud rozhodne, že ČD porušily zákon tak ať platí kde vidíte problém? Nebo vám vadí, že někdo využíl svého práva?
L59i50b20o57r 13D65o86h45n21a29l
Nebýt konkurence, tak jezdíme stále Praha - Ostrava za 900 Kč v 1. třídě, a za skoro 500 ve třídě 2. (Pendolino). V Leo jsem jel několikrát za 499, a to v Premium třídě, která nemá na trase co do pohodlí a servisu konkurenci.
T50o76m 52J13u37r66e21č80k57a
Vidíte, dost často chce LEO pro změnu 599 za Economy třídu, která byla navržena asi pro beznoné.. To ať si strčí někam...
Navíc je fajn, když srovnáváte maximální ceny ve špičce u jednoho dopravce s minimálními mimo špičku u druhého.
M94i93c56h41a22l 75P40a42s55t44o45r16e98k
No mě se na tom všem líbí, že plivou na ČD, ale na druhou stranu se bez nich neobejdou. Kdyby ČD na trase OV - PHA dálkovou dopravu nezajišťovaly tak nevím kdo by RJ a LE pomáhal vykrývat průsery jako jsou velikonoce apod. Pochybuji, že by si LE a RJ nakoupili za desítky miliónů vagóny které by pak někde stály, aby byly schopny reagovat jako ČD. Příklad: Dálkové expresy ČD OV - PHA mají ve slabé dny třeba jen 4 vagóny ale na velikonoce měly 12 narvaných aby převezly to co LE a RJ se svými povinně místenkovými a tudíž ze shora kapacitně omezenými vlaky nezvládnou. A takových dní je v roce povícero. Navíc už jsem hodně krát zažil, že měl vlak podle řazení mít určitý počet vagónů, ale kvůli velkému počtu cestujících operativně přidávali třeba další dva vagóny. Sice mě to u ČD překvapilo ale u LE a RJ to nehrozí. Dále jde o to, že ČD stále obsluhuje dálkovými vlaky i menší stanice na trati a ne jak někdo jezdit mezi velkými městy a zbytek má smůlu. A to ještě RJ určitě vyhovuje, že ČD převezou vozíčkáře a kola a nepřidělávají jim tak práci.
P74e73t53r 15N89i18v56n16i64c98k56ý
LE a RJ tady není proto, aby vozila cestující. Cílem je zisk pro majitele (základní cíl všech komerčních firem). Cestující jsou pouze prostředkem k zisku. Takže je jedno, že o Velikonocích chce cestovat 3x více lidí. Pokud je vlak RJ a LE naplněn (ideálně za co nejvyšší ceny), cestující jezdí celou trasu (zaplatí víc), je spokojenost. Že se na někoho nedostane? No a?
Víš jak rádi by i soukromí dopravci jezdili DOTOVANÉ trati (bez podnikatelského rizika), kam je ale socanští hejtmani nepupustili!
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Více vlaků jelo na čas, ale ne všude. Pokuty padaly za chybějící vagony
Premium Tradičně nejnespolehlivější linka v Česku mezi Prahou a Ostravou se vloni opět mírně propadla a...
Pražská burza si sahá na maxima. Táhnou ji banky, riziku nové daně navzdory
Burza cenných papírů Praha minulý týden v úterý uzavřela obchodní den na nejvyšší hodnotě za...
Musk si připsal velký úspěch v Číně, Tesla může naplno rozvíjet samořízení
Miliardáři Elonu Muskovi se na návštěvě Číny podařilo odstranit překážky v zavádění technologie...
Škrty jsou v Evropě u konce. Strach ze ztráty voličů vede zase k rozhazování
Po několika letech silně uvolněné rozpočtové politiky v Evropě měl rok 2024 znamenat velkou změnu....