- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ještě loni to bylo 23 ted 25 za rok 27 a nakonec nikdy. Bože Anonysti tohle volit to chce velkou dávku hlouposti.
Babis uz je 5 roku u vlady. Babisovo ANO melo 4 roky ministerstvo financi, dopravy
a mistniho hospodarstvi, takze mohlo pohnout s dalnicemi i zeleznici.
V jinych zemich v Evrope stavi rychle zeleznice, dalnice jsou na vyssi urovni, ale
Babis nemakal, nyni ale slibem neurazi.
Oproti minulosti se snížila průměrná cena za kilometr dálnice. Podle statistik ministerstva se v roce 2008 pohybovala ve výši 342 milionů za kilometr, nyní činí 152 milionů. Tak to je mazec, i teď to bude skvělý kšeft pro firmy a určitě stále nadstandardně drahé. A to platy vyrostly a vše je dražší. V minulosti to musel být masakr. A těch dálnic jsme mohli mít 3x tolik vč, obchvatů a tak to bude ve všem. Jen by to chtělo pevné termíny a pokuty za nesplnění a termíny už v soutěžích. Ono by to šlo, stavět v celém úseku, klidně i v noci, o víkendech, kdyby na firmy byl tlak, šlo by to.
až na to, že Babiš má velkou hubu do které se mu vejde každý slib...
Krom toho přímo plave v másle, které má na hlavě a tak jde i s komoušema a plní jim jejich sprosté nápady jen aby trochu odklonil jemu nepříjemné kauzy a lidskou (voličskou) pozornost...
To je dobře. Konečně! To mělo být hotovo už dávno ! I u nás se konečně začne stavět obchvat, i když je to žhavé téma už dlouhé roky. Máme tady průtah na Polsko, který vede prakticky středem města, a přála bych každému si zažít bydlení vedle této cesty.
Kecy, koblihy a rozebírání eurofondů. To umí.
Výsledky jeho vládnutí je 2x větší zisk ANOfertu a další zadlužení ČR.
Ty větší zisky mají skoro všechny společnosti, pokud mají jen trochu schopný management. Jinak bych prosil příklad, jakým způsobem ten zisk závisel na Sobotkově vládě
Než začnete kritizovat Ťoka a Babiše, zamyslete se nad našimi zákony ve vztahu k různým obstrukcím, které umožňují např. dostavbu pražského okruhu zdržovat 10 let a více... Děti země, Hnutí duha a podobná hovádka, to je problém dostavby a výstavby dálniční sítě. Žádný ministr to pak nemůže dělat lépe, rychleji, radostněji...
Ano, Zelení na tom zdržování mají obrovský podíl.
Pokud odhlednu od toho, kdo je u vesla, tak realita je, že jedu do Budějovic, do Varů a staví se tempem jako 20 let zpátky vůbec ne.
Další úseky nevím, protože moc nejezdím.
Problém si troufnu říct, že bude na Budějovice, kde se staví historicky naplánovaná ctyrproudá dálnice a po její celkové dostavbě bude přetížená, protože na jih do rakouska, slovinska, chorvatska a i severovychodu italie to bude nejlakavejsi směr.