Diskuze

Škoda Transportation získala miliardovou zakázku. Dodá vlaky na Slovensko

Konsorcium firem Škoda Transportation a slovenské ŽOS Trnava dodá státnímu slovenskému železničnímu dopravci Železničná spoločnosť Slovensko 25 elektrických vlakových jednotek za 160 milionů eur (v přepočtu asi 4,1 miliardy korun). Obě firmy uspěly v dosud největším tendru svého druhu od vzniku státního dopravce.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Červenobílá barva těmto vlakům skutečně nesluší, vlastně žádná dvoubarevná varianta, ve které se vyrábějí, není pohledná. Ale škaredé jsou i celkové bez ohledu na barvu.

Ale nechtějmě estetiku, hlavně, aby to jezdilo.

V článku chybí základní údaje o výkonnosti těchto vlaků.

0 0
možnosti

Ještě jsem se vrátil k tomu obrázku vpředu, je to neskutečně ošklivé na pohled.

0 0
možnosti

Jaké je vlastně clo na dovoz železničních vozidel do EU?

0 0
možnosti
Foto

J78i42ř39í 88E72r68b71e91n

6. 3. 2018 12:07

Blahopřeji Škodovákům a přeji jim další podobné úspěchy! R^

4 0
možnosti

Uspěch bude když jim ta tramvaj bude jezdit bez poruch

0 0
možnosti
Foto

I21v16a89n 75M89a30r50e39k

6. 3. 2018 12:02

Tak o tom že je Škoda Transportation schopná vyrobit el. jednotky nepochybuji, nevím ale jak se do toho "zamontovaly" ŽOS Trnava. Jezdil jsem okolo tohoto podniku s vlaky víc jak dvacet let. Pokud se pamatuji , opravovaly se tam (mimochodem velmi bídně) žel. nákl. vagony. Ten podnik musel projít zřejmě neskutečnou proměnou ? 8-o

1 0
možnosti
Foto

J76i22ř51í 17E17r19b93e20n

6. 3. 2018 12:10

Asi jo...

V roku 2000 ŽOS Trnava vstúpila na trh modernizácií osobných vozňov. V počiatkoch sa tieto týkali najmä rekonštrukcií zdrojovej sústavy vozidiel –ako napr. demontáž točivých strojov, prevodoviek a ich náhrada statickými meničmi zásobovanými energiou z priebežného vysokonapäťového kábla.

Postupným vývojom sme sa v roku 2006 prepracovali ku vstupu do segmentu rozsiahlych a náročných modernizácií osobných vozňov.

Do konca roka 2010 brány ŽOS Trnava, a.s. opustilo viac ako 150 modernizovaných vozňov.

Disponujeme, samozrejme, vlastnými kapacitami pre vývoj, konštrukciu, prípravu výroby, technológiu a normovanie, čím dokážeme zákazníkovi ponúknuť kompletný servis.

2 1
možnosti

"ale především kvalitou a technickým řešením" // To myslí tu kvalitu, kdy každou chvíli je InterPanter nahrazen jinou soupravou, protože se v něm něco zase rozpadlo? :)

3 0
možnosti

A to, je vinou ŠT nebo subdodavatelů a techniků, jež rozpadající se díly a součástky nenahrazují adekvátními spolehlivějšími.

0 1
možnosti