- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Červenobílá barva těmto vlakům skutečně nesluší, vlastně žádná dvoubarevná varianta, ve které se vyrábějí, není pohledná. Ale škaredé jsou i celkové bez ohledu na barvu.
Ale nechtějmě estetiku, hlavně, aby to jezdilo.
V článku chybí základní údaje o výkonnosti těchto vlaků.
Ještě jsem se vrátil k tomu obrázku vpředu, je to neskutečně ošklivé na pohled.
Jaké je vlastně clo na dovoz železničních vozidel do EU?
Blahopřeji Škodovákům a přeji jim další podobné úspěchy!
Uspěch bude když jim ta tramvaj bude jezdit bez poruch
Tak o tom že je Škoda Transportation schopná vyrobit el. jednotky nepochybuji, nevím ale jak se do toho "zamontovaly" ŽOS Trnava. Jezdil jsem okolo tohoto podniku s vlaky víc jak dvacet let. Pokud se pamatuji , opravovaly se tam (mimochodem velmi bídně) žel. nákl. vagony. Ten podnik musel projít zřejmě neskutečnou proměnou ?
Asi jo...
V roku 2000 ŽOS Trnava vstúpila na trh modernizácií osobných vozňov. V počiatkoch sa tieto týkali najmä rekonštrukcií zdrojovej sústavy vozidiel –ako napr. demontáž točivých strojov, prevodoviek a ich náhrada statickými meničmi zásobovanými energiou z priebežného vysokonapäťového kábla.
Postupným vývojom sme sa v roku 2006 prepracovali ku vstupu do segmentu rozsiahlych a náročných modernizácií osobných vozňov.
Do konca roka 2010 brány ŽOS Trnava, a.s. opustilo viac ako 150 modernizovaných vozňov.
Disponujeme, samozrejme, vlastnými kapacitami pre vývoj, konštrukciu, prípravu výroby, technológiu a normovanie, čím dokážeme zákazníkovi ponúknuť kompletný servis.
"ale především kvalitou a technickým řešením" // To myslí tu kvalitu, kdy každou chvíli je InterPanter nahrazen jinou soupravou, protože se v něm něco zase rozpadlo? :)
A to, je vinou ŠT nebo subdodavatelů a techniků, jež rozpadající se díly a součástky nenahrazují adekvátními spolehlivějšími.