- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
hlavně se tady ukazuje úroveň "diskutujících", kteří lidi, co musí jet vlakem (neb jiný způsob dopravy nepadá v úvahu), nazývají "zoufalci" - už je to tady jako na Novinkách, taky samý urážející trotl... ale je to anonymní, tak proč se nevyzvracet, že?!?
Děkuji za téměř 2hodinové čekání na
další spoj.5minut čekání dodržují
přesně.Stanice Všetaty.
vyzařuje zapšklost, zatrpklost, zaujatost, zmasírovanost mediální účelovostí, mnohdy příliš zobecňovaná zkušenost atd. atd. Všude čtu České dráhy to, České dráhy ono, dráhy zdražily, dráhy okrádají,dráhy .... Kdo představuje dráhy a je veřejnosti odpovědný za ten marasmus na kolejích?Proč se nikdo nestrefuje do konkrétních případů a osob? Myslíte si, že tuhle diskusi někdo z managementu čte? To bychom se tu bavili asi o něčem jiném. Veškeré plky včetně těchto jsou mlácením prázdné slámy a pláčem na nepravém hrobě.Pěkné svezení všem.
Příště použijte WC, ne diskusní fórum.
Vždyť vám to říkám, daňoví oslíci. Prostě vlakem nejezděte a je to. Zbude víc místa pro nás a nebudeme muset sledovat vaše otrávené ksichty. Není nic příjemného, když cestuji s kolegy a nemůžeme pohovořit o služebních záležitostech, protože na nás zírá tlupa cestujících kaštanů, s hubama otevřenýma jako hladová ptáčata. Maximálně jezděte Pendolinem, protože v tom necestujeme - kvůli příplatku 200 korun, který bychom museli platit také, což v žádném případě neuděláme. Čili používejte auto, já a kolegové budeme jezdit vlakem a všichni budeme spokojení. Ztráty vyrovnáme ze státního rozpočtu.
Copy & Paste a pokus o ironii. Jinak ale naprosto souhlasím.
že ČD nesmyslně dražily stálým zákazníkům časové jízdenky a občasným zákazníkům zpáteční. V mnoha případech přejdou na jiný způsob dopravy. Chtějí donutit zákazníky, aby si za 600 Kč nakoupili t.zv. INkarty na tři roky, tudíž okamžitý zisk a co dál?
Co se týče přípojů, je to trochu mediální bublina a nadostatečné vysvětlení poznámky v jízdním řádu. Čekání je omezeno jen v případě, že je do hodiny jiný přípoj. A víte, že když ujede přípoj, má cestjící nárok na vrácení jízdného a bezplatnou přpravu do nástupní stanice?
Rád bych vás upozornil, že s osobní přepravou na ČD se to má tak, že na jízdném se vybere pod 6 miliard, kdežto na mzdách ajznboňákům se vyplatí cca trojnásobek.
A lokomotivy ani vagónky nejsou zadarmo, elektřina, nafta... také ne.
Ale dokuď jsou dotace, může se utrácet dál, až se od ekologické biohuby práší.
Spis by meli v pripade zpozdeni platit cestujicim nejakou pokutu, to by snad mohlo drahy trosku rozpohybovat :)
Ano, tak 1000 Kč za hodinu, to by pomohlo. Dobrý nápad.
Samozřejmě by si ty pokuty pěkně vytáhli z veřejných rozpočtů, protože každý ví, že ČD umějí peníze jen utrácet.
Jsi jen zbabělá nula a otravný průjem.
.... nemuzete se divit - nektere nazory proste nechteji slyset !!! ...... ale ten Vas prispevek byl docela trefny!
Letos vyrazím vlakem do Číny. Díky jízdence OSŽD mě to vyjde na pár set korun. V zásadě bych tam nejel, protože jsem velmi pohodlný - hlavně prací se příliš nezatěžující - člověk, ale blaží mě bezmocný vztek a závist takových, jako jste vy. Kromě toho v Číně skoro nikdo z Čechů nebyl, zatímco např. v Jemerice už byla spousta našinců. Takže vzhůru do Číny. Pojedete se mnou, daňoví oslíci? A propos, vlakem po ČR zbytečně nejezděte. Zabíráte nám místo a musíme hledět na vaše otrávené ksichty. Jezděte raději autem. Případné ztráty z osobní dopravy pohodlně vyrovnáme ze státního rozpočtu. Nezapomeňte v březnu řádně vyplnit daňové přiznání, od toho jste na světě.
A ono se taky do Jemeriky neni jak vlakem dostat :o)