Diskuze

Autobazary zažívají rekordní prodeje. V lockdownu ojetiny zdražily

Po skončení zákazu prodeje v kamenných prodejnách se Češi vrhli na nakupování ojetých aut. Květen tak byl z pohledu autobazarů AAA Auto nejsilnější měsíc. Lidé zánovní i starší auta nakupovali i přes poměrně citelný nárůst cen. Průměrná ojetina v Česku meziročně podražila o 24 tisíc korun na 169 tisíc.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Klasická odložená spotřeba.

0 0
možnosti
PJ

To je zajímavé. Mě AAA zloději říkali, že prodeje ojetin jsou tragické a že ceny ojetin letí dolů, když jsem jim přijel prodat auto za který mi nabídli 140.000, a měsíc na to už jen 85.000. Tak jsem je s úsměvem poslal kam slunce nesvítí a byl zase víc spokojený s rozhodnutím koupit si nové.

0 0
možnosti
RH

kupoval jsem 2016 auto v Áčkách (Subaru Legacy) v žalostném stavu, ale za v tu dobu skvělou cenu, za dalších cca 80k jsem ho dal dohromady (ve specializovaném servisu) a spokojeně jezdil, nedávno mi volali, jestli auto ještě mám (průměrná cena za tento rok a nájezd cca 150k), řekl jsem že ano, ale že neprodávám, nabízeli 40, ale že prý je po nich teď velká poptávka, tak že by i na 60 možná přistoupili, velmi jsem se pobavil.

1 0
možnosti
VR

Babis a Malacova svou neschopnosti a rozhazovanim rozjeli slusnou inflaci.

0 1
možnosti
RH

zrovna v tomto je vláda nevinně, kdo riskne koupit si nové auto, kterým vám za 5 let můžou zakázat jezdit do práce (jako v Německu), má dotykový displej místo klasických čudlíků a hejblátek, milion asistentů, které akorát otravují a musíte je každou jízdu znovu a znovu vypínat, je trvale připojené na dispečink (údajně kvůli přivolání pomoci při nehodě), takže stačí jen změna zákona a bude moci být online kontrolována rychlost a zvyšováno pojistné při "špatném" stylu jízdy, a to celé stojí třeba ve srovnání Octavií mezigeneračně o 150-300 (tedy z roku na rok). Tím roste poptávka po ojetých vozech, kterých je současně méně v nabídce, protože i ti, kteří automobil obměňují častěji, si raději své ještě trochu mechanické auto nechají. A bude hůř, protože hodně firem s jedno a dvouletými leasingy nyní tyto v rámci šetření prodlužují.

2 0
možnosti
JB

To by mně vážně zajímalo, co za téhle vlády nezdražilo. Nejvyšší inflace v EU, nejhorší propad ekonomiky a zdaleka nejvyšší nárůst dluhu. To je výsledek.

0 0
možnosti
PK

Z ojetýho auta máte dvakrát radost. Poprvý, když ho koupíte. A podruhý, když se ho zbavíte.

6 0
možnosti
RH

R65a54d64e30k 83H75o60l39í20k

15. 6. 2021 13:36

...tak může za to zdražení covid nebo nenabídka motoricky slušných aut....prosím o zdůvodnění vědcem z eko neziskovky....

0 0
možnosti
PM

covid, že se nedováželo a tím klesna nabídka?

0 0
možnosti
JU

prostě je to v háji. koronavirové stanné právo sice jednou skončí, ale kvalitní menší auta s atmosférickým čtyřválcem jaksi docházejí, protože nové už se prakticky "díky" ekoteroristickým předpisům EU na zdejším trhu nenabízí.

Kde je zvědavý na umrněný tříválec 0,9 litru s kompresorem (další komponent potenciálem drahé opravy) nebo ještě lépe na duální pohon, tj. s přidaným slabším elektromotorem sloužícím k rekuperaci energie při brždění.

Přítomnost baterky se zřejmě dost zajímavě projeví na trhu ojetin u kategorie starších ojetin, které dosud stály pod 100 000,-. Baterka nevydrží déle než 5, max 10 let přičemž cena nové je v současné době 35 000,- a více.

Ať žije ekologie!

0 1
možnosti