- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V zahranici u vnitrostatnich IC vlaku dopravci jako OBB, DB, SNCF... take poskytuji obcerstveni zdarma, nebo je to zase jen ceska specialita ?
Se zku_venými ČD jsem nadobro skončila! Když je možnost jedu RegioJetem od p. Jančury, který si svých zákazníkův váží a nenechá je vozit v plechovkách, jen proto aby si vrchnost v Praze (ČD - p. Žaluda a jeho kamarádičkové) nacpala kapsy miliony na předraženém jízdné! ČD se prostě zapomněly před 30 lety a ještě se neprobudily! Sice občas pustí hlášku v TV, že nakoupily nové vozy, ale ty stejně jezdí jen v okolí Prahy, protože Pražáci by si do těch vyřazených hnusů (hlavně na trase Přerov - Ostrava) nesedli!!! To samé City Elephant! Jen v Praze a okolí. V MS kraji jsou jen na trase Český Těšín, Havířov - Ostrava, jinde o ně nezavadíte!!! Pro ostatní cestující jaksi nejsou, ale ohání se kolik to těch souprav nemají! Nesnáším ČD a doufám, že brzo půjdou do kytek a prvenství ve vlakové osobní přepravě převezme p. Jančura. Přeji mu mnoho štěstí a vytrvalosti a hlavně nových spojů
Debilní internet a někteří jeho uživatelé. Tady si může klidně Jančura zaplatit gerilu a šířit takovéhle výblitky a ještě se najdou lidé, kteří to berou vážně. Na předchozím příspěvku najdeme hned několik znaků neautentičnosti, jeho autorka neexistuje. Píší to studenti - brigádníci, přepínají si identitu a chybí jim elementární slušnost. Jen když dá PR agentura prachy. Hrát si na náhodnou cestující je oblíbená finta.
Když juknete do OR, překvapí Vás, jaké že má firma, provozující pár pojízdných hospůdek a hotýlků, rozsáhlé představenstvo, plné ctihodných soudruhů, připomínající nejvyšší sovět SSSR.
Zvláštní pozornosti budiž hodno, že členem představenstva Miroslav Kapoun dlouholetý poslanec ČSSD a bývalý předseda hospodářského výboru parlamentu, ale také železniční odborář a spoluorganizátor duškovských vyděračských stávek.
Výhodou členství v dozorčí radě je kromě finančních požitků i řada žranic na účet firmy. Vše utrženo od úst zákazníkům jídelních vozů. Žranice se nepřiznávají do darů, protože po průchodu zažíváním se už nedají dokázat.
Čest práci
Ze jsem se tam nepodival driv, uzasna to spolecnost :-))
jsou jenom pozitivni, coz jak jsem ted zjistil je kvuli tomu ze pravidelne vyuzivam nabidky jenom na tratich München/Nürnberg -> Praha. Tam jsou ty ceny naprosto v poradku. 139,- za menu ( hl. jidlo + nealko napoj ). Bez menu jsou hlavni jidla za 125 ( vyborna svickova, gulas taky dobrej). Ceny na ostatnich tratich me celkem prekvapily ( a zaroven i informace ze se ceny lisi)
A na jejich webu se dá stáhnout kupón, se kterým je to menu o dvacku levnější, takže za 119 Kč. To už je jako v leckteré hospodě v Praze.
Myslím, že to je tím, že tam už jezdí podle nějaké nové smlouvy, protože na této trase (Praha-Plzeň-Norimberk/Mnichov) byly jídeláky zavedeno nedávno.
ale třeba se jim zvýšeným úsilím podaří aspoň najít, kudy vedou koleje.
Dost slabý pokus o vtip, semelíku, zkus něco lepšího...
Prý zdarma... Jak pro koho. Kdo přistoupí jinde než v Praze nebo Ostravě, má smůlu..
jsi hloupej... kdo jede z konecnejch stanic tak ma narozdil od tech co pristoupi navic akorat bud americkou kavu z termosky nebo caj, jinak samozrejme presso a ostatni kafe klasicky z kavovaru si muze dat kazdej.... slozitej system, vid?
šošovou polívku, kuláš a žaludeční ligér.
Tak to máme 17,20 matko.
Von chtěl 17,50.
Tak to vás natách
socialistický podnik vystavený tvrdé konkurence
Ted to sledovat a sespat je skoro na diplomovou praci.
JLV se chlubí menu s názvem Nová gastronomie. Například ve vlacích do Rakouska gulášovka za 94,- nebo Business snídaně (3 vejce se šunkou, ementál, máslo, džem, 2 deci džusu a kafe nebo čaj) za "pouhopouhých" 334,-. Ve vnitrostátních vlacích jsou na nás hodní - za gulášovku člověk vymázne jen 67,- a zmíněná snídaně vyjde na směšných 233,- ... No nekupte to
Ještě vypadají jídelní vozy jako ve filmu s Bolkem, když si chtěl dát
pivo, ale nemohl, protože nebylo hlavní jídlo, ke kterému se smělo
podávat? Když
jsem četl ceník měl jsem pocit, že ano. Vždyť to občerstvení stálo víc
než na turistické atrakci, německé úzkokolejce Zittau-Oybin.Tím chci říci, že ceny JLV jsou naprosto šílené a odpovídají tak úrovni Šinkanzenu
Služby ČD se poslední rok opravdu zlepšily Otázkou je proč se na ono zlepšení muselo čekat tak dlouho. Určitě to nemá nic společného s konkurencí RJ Jezdím 2x týdně Pardubice-Brno a naposledy jsem byl spokojen, když na této trase jezdilo Pendolino. Vždy volná sedačka (povinná rezervace), navíc v 1.třídě člověk dostal "zadarmo" teplý nápoj, studený nápoj, noviny, bagetu a dezert. Cena po slevě 245,- Nyní jezdím 1. třídou EC za 144,- (IN 50) občas týdeník EURO, očas nápoj zdarma.Omlouvám se - zpět k tématu.
Nejlepší jídelní vůz mají Srbové - ten jediný vlak, pozdě večer. Pivko za cca 40, kouření v jídeláku povoleno, ke každému pivku šnaps nalévaný z pet lahve zdarma a vyprávění kuchaře o tom, jak To za Tita bylo fajn.
Nejhorší ?Bez konkurence Maďaři. Cola 0,2 l 70 Kč, polévka (alá pytlík) 90Kč, omeleta (alá humus) 150Kč.
Nepochopím jak takovýhle gastronomický úlet můžou pustit na koleje
"kouření v jídeláku povoleno" - no to je pěknej hnus. Bleee...