- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No jo, kdopak v roce 2009 za kraje o prodloužení smluv českým drahám na dalších 10 let rozhodl?
Mno, kdyz vidim, jak ma Jancura problem sehnat vagony na jednu jedinou trat, tak se to rozhodnuti ukazuje jako spravne. Dopravci jako OBB, DB o nas nemaji zajem, protoze u nas jsou pro ne dotace smesne nizke a z nasich dopravcu v te dobe nebyl jediny (mimo CD), ktery by dokazal dostatecne pokryt sotva par trati, natoz uzemi celeho kraje.
měl někdo jezdit s takovým šrotem co mají k dispozici ČD tak už by to dávno musel zabalit. Tahle konkurence není moc fér, tohle ČD taky nemusí ustát
2024 je dost pozde, to u nas zacinajici dopravci budou citelne v nevyhode, uz ted jim zacina vyrustat konkurence, ...
Ale straaaaaaaaasne pomalu!
A kraje zaplatily ČD miliardy .... To je zase kšeft jak stehno.
Jo a někde jinde je to ještě vís praví"odborník"Emanuel Šíp.Díky nechci!Všichni jezdit a já daňový poplatník je dotovat,včetně údržby kolejí atd. Viděli jste někdy koleje u nás a třeba v tom Polsku?A víte třeba,že jako cestující v IC nebo EC máte přednost ve sledu vlaků?V Polsku je to naopak,tam jede soukromník s naftou a pokud by ho snad mělo předjet IC ihned volá na ministra
Jó a taky se přetěžují nápravové tlaky a já daň.poplatník s tím nesouhlasím,protože výstavba koridorů je z mých peněz a ty koridory dostávaj pak na frak
Slovo "podnikat" je v souvislosti s tim, ze mi bude stat 15let dotovat zivnost, trochu silne slovo.
a jsem bez starostí. Vemte si příklad, soudruzi.