Celý problém vyšel najevo necelé tři týdny předtím, než měly dát trajekty historickému centru definitivně sbohem, napsal server danas.hr.
Od začátku července, kdy se obnovený přístav s velkou slávou otevíral, totiž do Gaženice mířily jen velké zaoceánské lodě, kterým rozměry přístavišť nedělaly potíže. "Co na to říci? To je jen jedna z dlouhé řady absurdit, které jsem zdědil po svých předchůdcích," řekl deníku Zadarski list ministr námořnictva, dopravy a infrastruktury Siniša Hajdaš Dončić.
Na potíže kolem nefunkčních a megalomanských projektů prý posledního dva a půl roku, co je ve funkci, naráží na každém kroku. Většinu se ale podle Dončičových slov podařilo vyřešit a na dobré cestě je to už i v Zadaru. Plánované přemístění trajektů z historického centra se ale možná bude muset o několik týdnů odložit. Nejprve se musejí připravit ocelové konstrukce, které umožní lodím rejdařství Jadrolinija vykládat a nakládat v Gaženici auta, lidi a zboží.