- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zeptejte se Jančury, proč bez dotací nechce jezdit nikde jinde než Praha - Ostrava, a ani tady ne rychlíky, jen expresy.
Vážení, opravdu si myslíte, že s novým dopravcem stoupne kvalita?! Hloupost jako hora. Vzhledem k tomu, že pracuji jako strojvedoucí na ČD, moc dobře také vím, že už nyní probíhá mezi námi průzkum, kdo by chtěl přestoupit k výherci VŘ. Ale podmínka pro dopravce je, že převezme za zůstatkovou hodnotu lokomotivy, ale i vozy. Teď mi řekněte, kdo by po takovym kšeftu neskočil?!
Už aby se Dušek konečně mohl svobodně ohnout pro tužku....
posledni dobou jsem jela holandskym vlakem nekolikrat. Dokonce je i prvnich 60 km privatizovanych. Jizdenku si kupuju jednu v automatu. Plati cely den a muzu jet cim chcu za stejne penize vcetne rychliku (teda krome ICE nebo TGV). Jak si to vyresi statni drahy s tim privatizovanym kouskem netusim. I kdyz v mem pripade by to zas az tak slozite byt nemelo, protoze to poznaji podle prodane jizdenky. Jak to ale resi u studujici omladiny, ktera ma permanentku na veskerou verejnou dopravu automaticky zdarma nevim.
no tak to je kec jako noha.. v holandsku jsou slevy pro studenty omezene jen na urcite casove useky v roce.....
.... navic.... kdyby tady fungovaly vlaky tak jako tam, tedy cca co 30 min intercity na obe strany, neni snad co resit
1. pokud clovek zacne premyslet o kolejich jako kdyby to byly silnice, tak mu dojde ze jako neni problem v soukromych autobusovych dopravcich tak nebude problem ani v soukromych zeleznicnich dopravcich
2. stejne kazdy vlak ma pruvodciho tak verim ze soukromi dopravci vyresi prodej jizdenek u pruvodciho (bez prirazky)
Já bych ty mladé tak nepodceňoval. Dnes už je to asi trochu jiná úroveň, než když ty si byl mladý nadšený revolucionář a studoval VUML.
čář, si myslím že ČD se měli dávno prodat jako totálně neefektivní podnik do soukroma, a nebo ho celý zrušit a pustit tam konečně totální konkurenční prostředí v podobně soukromých firem. Až do toho bude moci promluvit trh (konečný zákazník) a nikoliv železničářsko-odborářská loby bude lidem využívající služeb ČD lépe.
Dostanou ti privátní provozovatelé drážní dopravy také daňové úlevy?!Vždyť budou dělat dle vyjádření diskutujících velmi záslužnou činnost pro stát,to by měli dostat i větší dotace,slevy za použití dopravní cesty a tak.Vždyť to ovčan zaplatí,zvednemu mu DPH
trasa Pha-ostrava, nádraží třeba v Olomouci. Hlášení rozhlasu: "na druhé nástupiště přijede soukromý spoj XX, cestující bez jízdenky nenastupujte.. Za půl hodiny přijede spoj ČD..v 14.45 příjezd Leo expresu-zákazníci ČD a jiných soukromých společností-nenastupujte. Nejedná se o spoj ČD.." Guláš
No a? Pořád lepší než monopol jedné firmy. Jestli je někdo nesvéprávný a neumí si koupit jízdenku, jeho problém. Nebo snad se dneska nedá koupit lístek ve vlaku?
co vic, ta je schopna se sirit do sveta. jak se to ma k pouckam ze vsechno se musi privatizovat protoze statni nefunguje ?
Zde dává 3 palce nahoru. Mě to také trápí ty kecy o státním a soukromém sektoru. Stát může dělat podstatně víc než soukromá firma.
Čim větší konkurence, tím lepší služby a paralelně i větší spokojenost konečného zákazníka.
no tím bych si nebyl tak jistý, ale taky platí, že čím větší konkurence = tím větší bordel nejen v tarifech, viz.třeba Polsko a můž příspěvek níže