Diskuze
Nehody nezavinil systém, šlo o lidské chyby, tvrdí vedení Českých drah
Děkujeme za pochopení.
M62i83l96a89n 16M41a87s24l19u38k
Pořád se to bude svádět na ježdění u více dopravců? Jsem strojvedoucí a v okolí znám jen jediného člověka co jezdí pro dva dopravce. Nikdo z novinářů už nenapíše, že strojvedoucí jde do práce i na 30 hodin. S přerušením 6 hodin na nocležně ( než se najíte, Vysprchujete a než se dostanete do postele tak vám zbývá na spánek reálně méně). Noční směna co končí v 11 dopoledne. A mohl bych toho napsat ještě více... Ale budeme že strojvedoucích dělat blbce co si místo práce hrajou na mobilu že? Vždyť je to jednodušší než si přiznat, že problém je úplně v něčem jiném.
R16o69m45a76n 62N81o91v21a18k
Jisteze jde o systemovou chybu! Jinak by pan z ministerstva nekolikrat neopakoval, ze se o systemovou chybu nejedna.
J68a74r59o63s74l48a46v 86K51a54d48l20e15c
Když jsem jezdil za socíku na tramvaji, tak nás celkem pravidelně kontrolovali v civilu jako pasažéři instruktoři jízdy. Ani kovaný komunista mne nedokázal přinutit jezdit nějaké přesčasy, protože jsem to vždy odmítl kvůli únavě; a že jsem byl na koberečku každou chvíli... Po pěti letech jsem šel raději pryč.
D22r62h83l19í91k 71A59l13e69x51e43j
zase jen řečičky... Problém setrvává již několik roků. V roce 2017 došlo ke 127 projetí návěstidel zakazujících jízdu. Už tehdy mluvčí správy železniční dopravy řekl, že budou monitorovat dodržování přestávek strojvedoucích, aby se vyloučilo jejich ježdění pro více dopravců (viz. pořad POZOR VLAK 61 na youtube.com).
Domnívám se, že se jedná o neprofisonalitu vedení dopravních společností, nejen ČD, kdy společnost vede vyštudovaný ekonom, kterému jde hlavně o zisk.
Dřív se na vedoucí místa museli lidé propracovat takříkajíc od píky, se znalostí dopravní problematiky. Kdoví jestli vůbec Ti dnešní někdy jeli vlakem. Než se člověk stal strojvedoucím, tak musel projít dílnami, pak působit jako topič a pomocník strojvedoucích. Po složení zkoušek pracoval nejdřív na posunu, pak nákl. vlacích, než se dostal na osobní a posléze rychlíkovou dopravu, Pomocník strojvedoucího/topič kontroloval strojvedoucího a vzájemně si potvrzovali návěst na návěstidle. Tato praxe se převedla i na motorové lokomotivy, kde na stanovišti jezdil pomocník strojvedoucího. Z důvodu úspory pracovních sil se tato funkce zrušila. Rovněž vlakvedoucí měl za povinnost kontrolovat návěsti a při případném projetí návěsti měl zastavit pomocí záchrané brzdy. Tato vzájemná kontrola chybí a není nahrazena všude odpovídajícímu zabezpečení - aut. zastavení vlaku po projetí.
Dnes? V rámci úspor jezdí strojvedoucí sám, má víc povinností a pro nedostatek lidí jej komandující rozepisuje na další vlak, že nemá čas se zregenerovat. Starší generace strojvedoucích odchází do důchodu. Noví strojvedoucí jsou většinou rychlokvašky, kteří nemají dostatečnou praxi a postrádají stavovskou hrdost. Jen za peníze prodávají svoji práci/čas zaměstnavateli. A "úspory" dalších provozních pracovníků jsou naí samostatnou kapitolu. Hlavně, že mají ve vedení "manažerské platy" a za nekvalitní práci "zlaté padáky".
L61u86d67m50i44l62a 26P26e96t93e92r19o46v36á
nejhorší je, že jako všude pracují "nekvalifikovaní lidé", absolventi SŠ různého zaměření jenom, ne dopravní učiliště nebo průmyslovka, takže tomu houby rozumí, s mašinkami si hráli tak v mateřské škole a to k práci na železnici nestačí!!.
O40d92s50t37r67a82n67ě58n40ý 63U10ž97i82v29a45t52e49l
L98i33b25o11r 86W79a95l51i88c38h31i23e20w28i53c46z
U autobusů je řidič nucen být ve střehu, jinak to pošle do příkopu, kdežto u vlaku může být problém s udržením pozornosti.
Z60d78e19n75ě12k 67M75a13l56í14k
No pamatuju dobu, kdy na těhle panťácích jezdili strojvedoucí dva.Ale ono se musí šetřit pro vrchnost, aby bylo z čeho platit darmožrouty a potom odměny top managerů.A takhle dráhy kumulovali funkce snad ve všech oborech mimo kanceláře.
R50i46c78h96a80r53d 54M93i84c30h34a53l22o53w84s77k54i
Tak nehody zcela jistě a jednoznačně zavinil systém, který umožnil, vznik lidské chyby. Je načase rozprášit současné vedení ČD.
P46a45v29e44l 55S60o10b67o65t43k72a
Na toto upozorňuji už delší dobu - pokud jediná lidská chyba může zavinit tragédii, je systém špatně nastaven.
Situace na železnici je horší než na silnici - srážce aut se může protijedoucí auto vyhnout, vlak ale nikam neuhne.
M49i97c40h75a55l 15Z19e40l49e68n65ý
Kdyz mi da Tok 30 tisic, tak mu za tyden vyvinu aplikaci pro centralni evidenci VSECH jizd strojvudcu vcetne systemu na vyhodnocovani (dostane to vcetne zdrojaku).
Za dalsi 12 tis. Rocne mu to budu provozovat.
Pak uz jen staci zakon, ktery prikaze provozovatelum data zadavat a nastavi limity pro strojvudce.
Za 6 mesicu to muze bezet.
O34d67s25t57r17a65n64ě89n33ý 23U39ž66i37v68a93t84e78l
D38a25v20i80d 95D30u80š36e23k
Soudruzi to maj systémově v cajku. Ale nejsou lidi..
M46i97c79h68a23l 95Z76e62l19e87n45ý
Bude Tok take merit rychlost a kontrolovat parkovani?
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Mráz v Německu hubil švestky, třešně i vinice. Skepse svírá i moravské pálenice
Dubnové noční mrazy nezlikvidovaly úrodu ovoce jen v Česku, ale i v sousedním Německu. Zasažené...
Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině
Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...
Kvůli fotce na střechu. Japonci staví bariéru, aby turisté nemohli fotit Fudži
Japonské úřady znepokojené davy nevychovaných zahraničních turistů rozhodly, že nainstalují na...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....