- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jako raci zpět skončí to u kouřových signálů nebo zrcátek když bude svítit Slunce
U osobných vlakov napr.na trati 171 považujem za zbytočné hlásenie:"Ve vlaku je poskytována rozšířená přeprava spoluzavazadel,především jízdních kol.Ve stanici mají cestující přípoj na metro,tramvaje...." To sa hlásí v Prahe Smíchov pri každom Os vlaku,interval smer Beroun 30 minút+opačný smer to isté,takže možno 25 % z hodiny zaberú len hlásenia k osob.vlakom
Já bych nechal jen duležitý věci:hlášení: "Vlak inter city číslo 1011 společnosti české dráhy ze směru praha hlavní nádraží, pardubice hlavná nádraží a zábřeh na moravě, pravidelný příjezd v 17hodin10minut který dále pokračuje ve směru ostrava svinov, ostrava hlavní nádraží a bohumín přijede k nástupišti 2 kolej čtvrtá pracovně kolej 20. pravidelný odjezd v 17hodin:12 minut vůz první třídy, restaurační vůz, vůz pro cestující s dětmi do doseti let, vůz s oddílem pro přepravu cestovních zavazadel především jízdních kol, jsou řazeny v přední části vlaku" je opravdu dlouhé
Toto bych hlásil třeba takto:
1) ČD INTERCITY 1011 ZE SMĚRU PRAHA A PARDUBICE PŘIJEDE K 2. NÁSTUPIŠTI V 17:10 VLAK POKRAČUJE VE SMĚRU OSTRAVA SVINOV, OSTRAVA A BOHUMÍN Z 2. NÁSTUPIŠTĚ V 17:12 SPECIÁLNÍ VOZY JSOU V PŘEDNÍ ČÁSTI VLAKU
Dále třeba:
2) Povině místenkový ČD SuperCity 509 směr Olomouc a Ostrava odjezd 13hodin:12minut z 2. nástupiště, první třída je na začátku vlaku
hlavně byc nechal čísla vlaku tím se většinou orientuju, a mužná bych vynechal jména vlaku jako je pendolini, Jan perner, vsacan, silesia apod.
Informacni Tabule ?? Na celem prazskem Hlavnim Nadrazi neni jedinna mapa trati CR !
Před rekonstrukcí tam bývaly takové ty klasické svislé válce s vylepenýmí traťovými jízdními řády i mapou tratí. Občas jsem si je tehdy prohlížel, ale byl jsem vždy sám.
Dneska holt lidi takové věci už nechtějí (nerozumí jim). Ostatně ani ty scrolovatelné jízdní řády na LCDčkách v hale či na nástupištích si moc lidí neprohlíží. Dnes je jiná doba - lidi mají IDOS na internetu nebo aplikace v mobilu ...
A nevidomí u informačních tabulí utřou.
Doufám, že v Brně nikdy nezruší tu překlapávající tabulu s odjezdy! Nějaká elektronická může být všude. ta je skvělá!!!
Tak nevim, par informaci bych zrusila, jako napr. vyjmenovavani vsech stanic, rekla bych napr. jestli vlak Praha-Brno jede pres Havlickuv Brod nebo pres Pardubice. Ale spis nez vynechavani informaci bych zkratila jejich podani.
Myslim, ze spouste lidi se hodi informace, kde je vagon pro kola, deti, vozickare, kocarky, ale misto toho dlouheho souveti bych zavedla napr. pojem "prostorny vagon" a rekla pouze "prostorny vagon je na zacatku/konci vlaku". Vim, ze takhle to asi zni divne, ale vzdycky jde o zvyk. Na vagonu by byly ikony kola, kocarku, vozickare... a na tabuli by stacila ta ikona vozickare (zname to treba u tramvaji).
Cizinci v tom budou mit gulas vzdycky, protoze je pro ne na tom nadrazi nove uplne vsechno, takze se stejne nejspis zeptaji nebo budou cist tabuli - protoze by hlavne tabule mely byt prehledne.
no,hlavně bych hlásila stanice, kde to staví - stylem, vlak na trati Praha -Pardubice zastavuje pouze v Kolíně a v Přelouči!
nová hlášení: 1) vlak č.... už vám ujel.... 2) vlak přijíždí na kolej č. 1 až 9, 3) vlak č. zde končí, někdo ukradl trakční vedení, 4) na koleji č. můžete nastupovat do osobáku, dobytčáky jsou řazeny za lokomotivou....
5) Vlak má zpoždění z důvodu ztráty lopatky na uhlí.
Podle Miroslava Vyky, šéfa Svazu cestujících ve veřejné dopravě... Kdo je tento pán, kdo vymyslel svaz cestujících ve veřejné dopravě, kdo takovou zbytečnou organizaci platí a jakým právem tento pán hovoří mým jménem? To samé se týká i svazu pacientů, svazu nakupujích a další spousty nikým nevolených o blaho se starajících organizací...
Můžete si vygooglit, že je to občanské sdružení... Takže se nebojte, z vaší nesmírně pilné práce skutečně živi nejsou, ono by to ani nešlo.